Ik moet mij helaas afmelden. Dit topic enigszins vergeten en had een andere meeting. Hier kan ik helaas ook niet heen, vanwege griep.... Heb geen stem meer en snotverkouden.....
Monica_86
Geplaatst: 21-09-12 13:56
Zoals t nu lijkt ga ik mee!!!! Jor kun je me pb'en, kunnen we ff appen van hoe en wat
Is er iemand die eventueel een tweede camera heeft die ik mag lenen? Dan wil ik best komen fotograferen, als "oefening". Heb momenteel helaas zelf alleen een compactje, die foto's zijn maar mwah-mwah.
Vind het een beetje sneu voor jullie als je nou met een klein clubje fotografen bent morgen, ik heb de tijd tot ongeveer 15.30 en zou denk ik wel kunnen pendelen met iemand uit Groningen, anders pak ik de fiets, als ik naar t paard ga ben ik toch al meer dan halverwege
Hijadelaluna; ik heb een bridecamera die je evt kan lenen (sony Hx1). Google maar even :p
Monica_86
Geplaatst: 21-09-12 14:30
magda_90 schreef:
Zou het mooi weer worden morgen?
Bron: nu.nl Morgen overdag trekt de neerslag weg waarna de zon flink schijnt. Zondag begint droog en met zon. Geleidelijk neemt de bewolking toe, in de namiddag of avond gevolgd door lichte regen. Het blijft een graad of 15.
Eerst zien dan geloven. Zo de accu maar opladen en alles klaarzetten.
Caily
Geplaatst: 21-09-12 15:01
myself133 schreef:
Hijadelaluna; ik heb een bridecamera die je evt kan lenen (sony Hx1). Google maar even :p
Heb geen ervaring met sony, maar ziet er wel uit als een leuk cameraatje om een keer wat ervaring mee op te doen
Mochten jullie het dus leuk vinden een extra amateursfotografe erbij te hebben, laat maar weten.
Wel moet ik uiterlijk 16u terug zijn in Groningen, geen idee tot hoe laat de planning is, maar 11u daar verzamelen, dan lijkt me dat dat wel goed te doen is?
Ik heb er geen problemen mee hoor HijadelaLuna! Geen idee eigenlijk hoe de planning in elkaar gaat zitten. Ik denk (hoop) dat Claudia die vandaag laat zien aan ons haha
Monica heb ik een Whatsapp gestuurd!
Love_Rosie
Geplaatst: 21-09-12 16:37
Jorinda__ schreef:
Ik heb er geen problemen mee hoor HijadelaLuna! Geen idee eigenlijk hoe de planning in elkaar gaat zitten. Ik denk (hoop) dat Claudia die vandaag laat zien aan ons haha
Claudia, als je echt niemand meer kunt vinden kan ik hier nog wel vragen of iemand wil. Hoeven er ook niet ver voor te reizen oid. Maar kijk eerst maar of je nog iemand kunt bereiken .
Misschien kan ik ook wel een keertje mee, weet niet of dat morgen gaat lukken maar heb nu een paar maandjes een spiegelreflex sony a390 en lijkt me leuk om zo een keer te oefenen! Ik zou ind. als het mag graag een keertje mee naar een meeting in Drenthe gaan.. ik heb Claudia (TS) ook al ontmoet tijdens een fotoshoot