zondag even rondje om de plas gedaan maar op het strandje bij dat restaurant mag je niet komen met je paard. een klein stukje verder ( naast die parkeerplaats) is het hondestrandje daar heb ik zondag gezwommen terwijl er controle stond te kijken, daar heb je ook een grasveld waar je leuke rijfoto;'s kan maken en bosje en galopsbaan ( dijkje langs weg)
LynnDenise
Geplaatst: 31-07-12 07:22
Dan hebben we onze parkeerplek gevonden hopelijk antwoorden er nog een paar mensen deze ochtend op mijn pbtjes, dan kan ik een planning gaan maken
Momenteel hebben 4 fotografen en 7 paarden toegezegd te zullen komen. Het zal dus in ieder geval een hele dag worden (ochtend en middag) waarschijnlijk wel een stukje ingekort, maar ik zal proberen met iedereen rekening te houden
9:30-10:00 Verzamelen bij de parkeerplaats aan de Middelweg 10:00 vertrek richting de plas en naar de mooie plekken. 10:15 begin fotoshoot, elk model heeft ongeveer 15 minuten de tijd bij elke fotograaf. 11:00-11:30 Einde portretfotografie en zadelen voor rijfoto's 11:30-12:30 Rijfoto's en einde dag voor ochtendmodellen
Pauze voor fotografen, ophalen middaggroep
Middag 12:30-13:00 Verzamelen bij de parkeerplaats aan de Middelweg 13:00 Vertrek richting de plas en naar de mooie plekken. 13:15 begin fotoshoot, elk model heeft ongeveer 15 minuten de tijd bij elke fotograaf. 14:00-14:30 Einde portretfotografie en zadelen voor rijfoto's 14:30-15:30 Rijfoto's en einde dag voor iedereen
Iedereen krijgt in de loop van de middag een pbtje van mij met alle informatie en mijn telefoonnummer. De modellen krijgen te horen of ze in de ochtend of middag welkom zijn.
We zullen met 8 modellen en 4 fotografen zijn, voor de modellen heb ik er nog 2 op misschien gezet, dit kunnen er dus 10 worden en ook van een aantal fotografen heb ik nog geen reactie. Dit kunnen er dus nog meer worden.
Nogmaals, iedereen krijgt een PB met alle informatie. Nu nog even duimen op mooi weer
Colorado
Geplaatst: 31-07-12 12:00
Zaterdag ben ik in principe ook nog van plan om te komen, maar vanwege het plannen van het een en ander (onverwachts weekje frankrijk ) kan ik waarschijnlijk maar 1 dagdeel komen. Als dat geen probleem is, kom ik graag nog even langs! Misschien dat langer ook lukt, maar dat kan ik nu nog niet garanderen
Sorry voor het niet op tijd beantwoorden van het pb'tje LynnDenise, ik was het helemaal vergeten
Is er geen ruimte voor losgooifoto's? Daar had ik eigelijk wel op gehoopt, mochten mensen de paarden niet tussen het draad durfen te doen, kan je ze altijd nog aan de longe zetten.
Ik heb niemand over draad en prikpaaltjes gehoord, maar longeren kan tussendoor en bij het rijden toch? Een uur rijden is sowieso wel lang, dus je zou daar een gedeelte van aan de longe kunnen doen
Liever draad en prikpaaltjes, de longe shop je wel weg, maar je zit aan de houding van het paard altijd zo duidelijk dat ze niet écht "vrij" galoperen. Als het niet anders is dan helaas niet.
Een uur rijden is vrij lang, in principe is een paar keer per model op en neer rijden voldoende. Zelfde geld voor longeren, paar rondjes de ene kant op en een paar de andere kant is op voldoende. Maar een uur voor beide activiteiten lijkt me weer wat krap.
EquiPhoto
Geplaatst: 31-07-12 12:46
Is er interesse in nog een extra model? Erg mooi paardje, silver apple mini dekhengstje. Daar hoeven natuurlijk ook geen rijfoto's van gemaakt te worden, scheelt weer tijd
Het is trouwens wel de middelweg in zevenhuizen, voor de onbekende in die omgeving. Er is namelijk ook een middelweg in Moordrecht. Maar geloof wel dat jullie dat begrepen hadden.
EquiPhoto
Geplaatst: 31-07-12 13:35
EquiPhoto schreef:
Was ook meer voor de fotografen bedoeld, maar prima, stuur ik haar een PBtje.
Jolene was erg enthousiast! Ze komt graag met haar hengstje naar de meeting! S'ochtends of smiddags maakte voor haar niet uit, wat komt het beste uit in onze planning?
Tis "maar" een mini hoor. Dus wat makkelijker in de hand te houden Verwacht geen problemen. Eventueel moeten we de hengst een stukje verder op de foto zetten.
Zal wel goed komen toch! Wel schattig zo'n kleintje erbij!
B_r_e_n
Geplaatst: 31-07-12 14:00
Sammy_xxs schreef:
Ja losgooi foto's vind ik ook wel erg leuk
Als iemand paaltjes en draad mee zou kunnen nemen zou dat wel een aanvulling zijn, mijn paardje is op haar mooist als ze los is! das ook leuker voor de fotografen (longe zie je idd na wegshoppen toch nog aan de houding en "bloot-hoofd" is mooier)
`kan je niet zoiets goedkoop ergens halen? bij gamma ofzo?
LynnDenise
Geplaatst: 31-07-12 14:10
Ik zal in het pbtje aan iedereen vragen of ze prikpaaltjes en draad hebben. Dat hengstje mag gewoon in de ochtend of middaggroep erbij, maakt mij niet uit welke groep. Ze mag kiezen
EquiPhoto, regel jij dat de eigenaresse van het hengstje alle info krijgt?