3 mei organiseer ik meeting op kootwijkerzand mocht iemand van jullie interesse hebben stuur pb met de titel fotomeeting kootwijkerzand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jets schreef:Ja je mag er komen, maar het is er altijd megadruk rond deze tijd. Ik ga er vrijdag en zaterdag heen om te fotograferen en weet van meer fotograferen dat ze er de aankomende tijd zijn
DShots schreef:Voor aanstaande maandag opzoek naar 1 of 2 modellen in barendrecht bij een bloesembomen.
Het is een portfolio shoot en als dank 5 tot 10 foto's, enigste is €10 euro aan reiskosten naar de locatie voor mij.
Aanmelden via pb of even berichtje hier onderplaatsen.
XxDiandraxX schreef:DShots schreef:Voor aanstaande maandag opzoek naar 1 of 2 modellen in barendrecht bij een bloesembomen.
Het is een portfolio shoot en als dank 5 tot 10 foto's, enigste is €10 euro aan reiskosten naar de locatie voor mij.
Aanmelden via pb of even berichtje hier onderplaatsen.
Niet op jouw gericht maar wel iets waar ik me altijd over verbaas.
Ben ik de enige die het dikgedrukte raar vind? Fotograaf zoekt een portfolio model om zichzelf te verbeteren en goed materiaal kunnen laten zien aan potentiele klanten maar willen er geen reiskosten aan vergoeden?
Locatie die ze zelf uitzoeken en een portfolio model waar ze dan weer voordelen uit kunnen halen. Mensen bieden zich aan (of hun dier) omdat ze het leuk vinden en om te helpen maar moeten alle kosten dragen?
Voor mij de rede om mezelf of mijn dieren niet op te geven voor dit soort dingen.
Nogmaals helemaal niet aanvallend of persoonlijk bedoeld maar echt iets waar ik me over verbaas.