Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__elise__ schreef:De bay- dun (de minifjord zeg maar) is 100% een shetlandpony, vader is Zegmar van de Zandkamp. Happy is volgens de handelaar waar ik haar gekocht heb een mix van van alles, haar moeder 25% shet zijn en 75% minipaard. Haar vader een shet x Fries. Ik hou het dus gewoon op een papierloos minipaardje
Niekje51 schreef:__elise__ schreef:De bay- dun (de minifjord zeg maar) is 100% een shetlandpony, vader is Zegmar van de Zandkamp. Happy is volgens de handelaar waar ik haar gekocht heb een mix van van alles, haar moeder 25% shet zijn en 75% minipaard. Haar vader een shet x Fries. Ik hou het dus gewoon op een papierloos minipaardje
*off topic*
Wat leuk! Ik heb zelf ook een Zegmar vd Zandkamp staan, is nu bijna drie. Zelf gefokt uit mijn merrie[ITP] Galina v.d. Bella Hoeve voor de lens van o.a. Arnd
Zo grappig, die kleur naam, ik was met haar op de veulenkeuring waar nog drie broertjes en zusjes mee liepen. Alle vier hadden ze de kleur van papa en alle vier een andere benaming voor de kleur haha! Bij mij staat er Wildkleur op het stamboekpapier, maar ik noem het altijd maar valk met aalstreep. Dan weet iedereen tenminste meteen wat ik bedoel