Toliene en Reaven hebben iets meer werk vanwege de longeerlijn. Werkt lastig weg als hij voor het lichaam langs loopt. Maar probeer het nog steeds voor het weekend af te hebben.
Wegens persoonlijke omstandigheden deze week pas begonnen aan de foto's. Probeer ze zsm af te hebben. Ga geen tijd opgeven wanneer ik verwacht ze klaar te hebben want dat weet ik gewoon niet.
bobo2000
Geplaatst: 11-05-16 20:01
KylaLover schreef:
Wegens persoonlijke omstandigheden deze week pas begonnen aan de foto's. Probeer ze zsm af te hebben. Ga geen tijd opgeven wanneer ik verwacht ze klaar te hebben want dat weet ik gewoon niet.
Even gespiekt suus en wat zitten er een leuke tussen!
Aangezien er geen richtlijn/afspraak is qua aanleveren ga ik alvast even kijken wat ik wil nabestellen uit de foto's die ik tot nu toe heb gezien, zit namelijk echt wel wat bij wat ik na wil bestellen!
Marcato
Geplaatst: 12-05-16 22:15
bobo2000 schreef:
Super leuke foto's van reav! Heel erg bedankt vind ze onwijs leuk! Jij hebt mijn mail toch?
Geen dank! Reaven is echt een leuk beestje. Ja, ik heb je mail idd. Ik verwacht dit weekend iedereen zijn foto's per mail nog even te kunnen nasturen.
Lieve mensen, sorry voor alle vertraging. Mochten mensen preciezer willen weten waarom het zo lang duurt, stuur me dan even een pb, ga verder niks openbaar zetten. Maar, de eerste foto's staan op de weebly. Tim en Carel staan beiden solo op de weebly. Hoop in de rest deze week de rest van de paarden ook af te maken
hamsterfan
Geplaatst: 17-05-16 20:00
Sorry dames, ik moest even een foto achterstand wegwerken
Maar de portret foto's van de ochtendgroep staat er op, met een halfuurtje staan die er voor de middag (denk ik) ook op. Dan ga ik daarna per paard verder met de losgooi foto's (Blacky, Carel, Tim, Penthor, Reaven, Toliene op deze volgorde)
Daar waar lintjes echt lastig weg te werken zijn op losgooi foto's laat ik ze misschien nog zitten (kan ze altijd later nog wegwerken).