Ik vind het helemaal prima! Heb de datum vrij gehouden dus ga sowieso iets met de camera doen die dag Lijkt me ook wel leuk om juist savonds een beetje te gaan, zodat we bij een paar modellen het gouden uur kunnen pakken? Weet niet of jullie daarvoor open staan
Ik twijfel een beetje. Ik vind het idee op zich leuk. Moet morgen naar de kaakchirurg dus de pijn zou dan wel zo'n beetje over moeten zijn. Maar als het zo erg is als de vorige keer (veel en lang pijn) dan heb ik gewoon weinig slaap. Dan ga ik dus liever niet met de auto maar neem ik het ov en dat is dus 's avonds weer niet handig
Het is meer het probleem dat ik daarna helemaal niet thuis kom denk ik als ik vanaf Arnhem de laatste bus naar huis neem moet ik die van half 10 hebben
hmm... en rond 9 zal het mooiste licht zijn denk ik?
MxW
Geplaatst: 21-06-16 11:38
Hoeveel modellen hebben we? Een uur voor zonsondergang heb je het mooiste ligt, dus dat is inderdaad rond half 9/9 uur. Maar als je dan rond 8 uur zou beginnen en je hebt maar 1 ronde dan ben je om half 10 wel klaar denk ik?
Waar kom je vandaan? Ik moet naar Renkum, misschien kom ik erlangs?
Dan kom ik als fotograaf Als er dan een paard uitvalt en er kan niemand komen kan ik ook altijd nog iemand van stal meevragen. Die heeft een heel leuk dier! Zo eentje https://gyazo.com/8fd6934df0df569cafefc63081c2f375
emma (oonder voorbehoud even) maureen michelle maxime als fotograaf. komt precies uit zo toch?
MxW
Geplaatst: 21-06-16 12:59
Oh oops, we dachten allebei hetzelfde
Oke, dus modellen zijn: - Elaine met Maurits - Esther met Co - Suus en Mozart - Janneke met Uforio
En als reserve - Maureen met tinker - Stal genoot
Fotografen: - xMaxxiee - xmichxrocky - Maureen
Is het een idee om nog fotografen te vragen? Dat we in ieder geval 1 op 1 kunnen qua model en fotograaf? Er vanuit gaande dat Emma niet mee gaat, als ze wel meegaat komen we prima uit