Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keona1 schreef:De mappen hebben nu nog een wachtwoord ('Havelte') omdat ze nog niet af zijn. Van ieder mocht de map uiteindelijk op openbaar toch?!
_Milo schreef:Keona1 schreef:De mappen hebben nu nog een wachtwoord ('Havelte') omdat ze nog niet af zijn. Van ieder mocht de map uiteindelijk op openbaar toch?!
Van mij wel hoor, geen probleem![]()
Tot nu toe prachtige foto's in je geheime mapjes hihi
Ik kan de foto's van Joyce nog niet zien, bij mij staat mapje leeg.
_Milo schreef:Keona1 schreef:De mappen hebben nu nog een wachtwoord ('Havelte') omdat ze nog niet af zijn. Van ieder mocht de map uiteindelijk op openbaar toch?!
Van mij wel hoor, geen probleem![]()
Tot nu toe prachtige foto's in je geheime mapjes hihi
Ik kan de foto's van Joyce nog niet zien, bij mij staat mapje leeg.
Keona1 schreef:Jeetje wat een mooie foto's allemaal!! Dit is een meeting waar de modellen erg blij mogen zijn volgens mij!!![]()
![]()
Zoveel foto's van iedereen ook.Ben net in een andere meeting aan het discussiëren, daar willen de andere fotografen nu nog maar 5 foto's per model gratis geven...
en naast mij waren er slechts 2 andere fotografen dus dan zouden de modellen maar 15 foto's krijgen. En de shoot is al geweest, mensen zijn er van ver voor gekomen.
Nouja maar hier dus echt geen tekort aan foto's!!
Ik heb de mapjes van ieder al op m'n site staan, en vul ze deze week+dit weekend steeds verder. Wanneer ik alles af heb, geef ik hier weer een gil, en mail ik het jullie toe.![]()
De mappen hebben nu nog een wachtwoord ('Havelte') omdat ze nog niet af zijn. Van ieder mocht de map uiteindelijk op openbaar toch?!