Jaaa cute he! hij is nu 9 weken oud en echt nog puppie puppie haha! Ik weet nog niet als hij mee gaat! hij kent nog niet zoveel dus waarschijnlijk loopt hij mij alleen maar in de weg haha! en ik denk niet dat vriendlief mee wil haha!
Wat een super schatje!!! Zou wel super lief zijn voor bij de shoot! Maar je kan je handen er wel vol aan hebben jaa, dus snap heel goed als die niet meegaat :p
Ik dacht voor bij de jurk gewoon blote voeten en voor mijn andere outfit moet ik nog even kijken!!
Ik heb ook nog een (neppe) bloemenkrans met witte bloemen, denk dat die bij allebei mijn outfit wel goed past
Ik zie graag een schema... gaat iemand deze maken?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 01-07-15 11:56
Eigenaar van de beruchte kantelde schommel zag ineens mijn schoondochter en foto voorbij komen. De schommel kantelt omdat de touwen over de tak hangen, makkelijkste manier van bevestigen maar wel een uitdaging voor de modellen, leun je te veel op de voor of achterkant dan kiep je er af.
Vorige meeting met paarden die ik daar heb gehad zijn er een aantal mensen van het station gehaald. Dus volgens mij is het inderdaad niet heel dichtbij.
Is het leuk om eventueel nog fakkels enzo mee te nemen? deze hoeven dan niet persee aan, maar is miss wel leuk om natijd in photoshop wat mee te doen voor de fotografen?
haha ik ook een beetje! ben al weer aan t pinnen geweest maar t komt allemaal op het zelfde neer haha!
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 20:40
Tadaa een opzet van de planning! Heb fotografen nog niet ingedeeld, dit regelen we op de dag zelf wel. Das toch zo gebeurt, en sommige mensen zullen wel vaker met iemand samen gewerkt hebben en/of elkaar kennen.
De 2e ronden is niet verplicht. Voel je vrij om na huis te gaan of nog lekker te blijven! Misschien leuk dat de modellen voor de 2e ronde een extra outfit meenemen?