Er hebben twee fotografen afgezegt dus dan gaan Marcato / Suus & JorisDy / Dyanne mee als ze kunnen.
Reserve zijn dan Biebz / Bianca Fd_horses / megan.
Ik doe dit via mn foon dus als je eerder al hebt afgemeld en heb ik het nog niet aangepast kun je het dan ff zeggen want ik zie nu een deel van de berichten niet.
m'n laptop is gecrasht dus ik ben alles kwijt, dus ook het bestand dat ik van dit topic bij hield..
dit is wat ik van het topic heb kunnen herstellen, kunnen jullie helpen met de mensen die afgezet hebben er uit te halen. ik weet zeker dat ik ergens over heen heb gelezen.
datum: 9 augustus.
half 11 verzamelen eerste 4 modellen + alle fotografen, 11 uur beginnen. 4 rondes van 15 minuten (misschien wat langer?) 30 minuten pauze. half 1 verzamelen andere 4 modellen, 1 uur beginnen. en dan weer 4 rondes van 15 minuten
modellen:
carmax / carma / sara / welsh nwr
merleen va / marleen / jitze / fries x belgisch
nessie / margot / goldy / haflinger
unleash / lotte / boefje / welsh x shet
absque_dubio / anouk / passion / welsh nwr
niwla / deborah / diesel / tinker x fries
rianne1994 / rianne / liz / shetlander
mnon1994 / manon / romy / haflinger
reserve modellen
3. janneke584 / janneke / anke / fries 4. lisafaded / lisa / sammetje / new forest 5. corinax / corina / pandour / kwpn 6. nessie / margot / carrera / nrps 7. xlaus_ / laura / tina / Tinker x (kwpnxtrekpaard) 8. naskapower / nienke / lizette / haflinger
fotografen:
groepje 1 piekosjj & karlii
groepje 2 Marcato / Suus & naoom_ & kimmetje
groepje 3 horsesm & bellatrix & cynn
groepje 4 elle108030 & JorisDy / Dyanne
reserve fotograven:
Biebz / Bianca Fd_horses / megan.
ik kan me herinneren dat een fotograaf had afgezegt en dat biebz mee zou gaan maar ik weer niet meer wie...
Ik heb me ook afgemeld via pb. Mn pony komt pas in die week terug van de hengst. Ik had gehoopt dat dat sneller zou gaan helaas is dat niet zo en ik wil haar niet 10x in de trailer zetten.
Ik kan me trouwens herinneren dat ik inderdaad de paaltjes mee zou nemen, maar als er geen actiefoto's gemaakt worden dan blijf ik zelfs liever thuis van de meeting.
Nessie
Geplaatst: 28-07-15 11:19
Jeetje wat erg.. Sterkte!
En ik ga niet alleen voor portretfoto's, vind het juist leuk om rijfoto's te hebben. Dus als het alleen om portretfoto's gaat, zie ik er ook van af. Carrera kan trouwens van de reservelijst af zij kan niet mee.
Wat vreselijk nieuws zeg, heel veel sterke Marleen_vA
Ik dacht dat Cynn inderdaad paaltjes mee zou nemen en dat er wel actie foto's gemaakt zullen worden. Want ik heb ook een keer gevraagd of ik mijn wagen mee moest nemen of niet. Maar we zullen even het antwoord van TS even af moeten wachten.
Wat mij betreft mag er wel iets meer vaart komen in de planning van de dag en een duidelijker overzicht. De meeting komt namelijk wel heel erg dichtbij. Als je het hier te druk voor hebt TS wil ik (of misschien iemand anders in dit topic) je vast wel helpen met bepaalde onderdelen te regelen. Ook lijkt het mij verstandig om alle deelnemers aan deze meeting nog eens een berichtje te sturen met of iedereen nog wel mee gaat?