Helaas kun je aan het weer niks doen, verzetten lijkt me idd beter. Erg jammer!
jUst_eVa
Geplaatst: 31-05-15 14:15
Mijn paard staat start klaar en trailer staat ook start klaar. Zou verplaatsen erg jammer vinden want het is niet 1 2 3 zomaar verplaatst. Het miezerd alleen geen stort regen.. Ik heb wel vaker in dit weer fotos gemaakt als je met de wind mee gaat staan dan kan je evengoed mooie fotos maken. Maar goed dat is natuurlijk aan jullie. Wij komen evengoed en ik zie wel of er nog meer diehards zijn!
Iedereen kan nu en anders kunnen we het toch gewoon proberen?
Er staat op internet dat t af en toe blijft miezeren en dat is echt minimaal. En op buienradar zie je dat er heel lang niks aan komt.
Ik snap je teleurstelling just_eva. Alleen een camera is geen diehard. Die gaat stuk van dit weer.
De voorspelling is dat het pas na 23.00 beter wordt.
Het is voor mij niet naast de deur en zou het dus zonde vinden om voor een onbetaalde shoot helemaal daar naar toe te gaan en dan tot de conclusie te komen dat het niet gaat . (Voor een betaalde shoot zou ik het trouwens ook verplaatsen) Als het vlakbij was geweest was het al weer anders geweest.
Geloof me, met een mooier weertje krijg je ook veel mooiere foto's!
Laten we hopen dat we een datum vinden die iedereen past!
Doordeweeks gaat hem voor mij niet worden. Afhankelijk van vervoer + dat ik een drukke studie heb. De dagen dat ik het vroegst uit ben zijn dan di, do, vr maar vrijdag aanstaande heb ik al een meeting en aankomend weekend kan ik helaas niet
Maar moet het dan persee meteen deze week? Blijft ze boot altijd in de nachtdiensten? Zelf denk ik eigenlijk wel dat datumprikker de kortste klap is...