[P] [FM] Weerterbergen: Paarden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: [P] [FM] Weerterbergen: Paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:32

Ik vind het wat dat betreft over all behoorlijk teleurstellend. Ik weet dat nabewerken veel tijd kost, maar ik neem aan dat je dat als fotograaf ook weet en dus ook incalculeert. Jammer dat mensen dan niet de moeite nemen om eea netjes af te handelen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 23:41

Ben ik het helemaal mee eens eigenlijk.!
Als ik weet dat ik wat minder tijd ga hebben dan meld ik mij niet aan of desnoods af als ik merk dat de tijd een issue gaat worden.. Het is ook gewoon echt slechte reclame.

Wat ik vooral echt heeeel erg not done vind is om eerst andere ''latere'' shoots eerst af te werken. Dat vind ik wel echt kwalijk.!

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:40

Ik heb bij iedereen als het goed is foto's toegevoegd. :D

Lotte, bij de foto's van jou zitten echt heel weinig 'gelukte' vraag me niet waarom. Maar nu had ik dus bedacht, de heide staat weer bijna helemaal in bloei, en we wonen super dicht bij elkaar. Vind je het binnenkort leuk en heb je tijd om foto's te maken op de heide in de WB, evt. Ook samen met Luna? :)

Laughy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:15

Heey! dat is een goed idee! zal Luna inderdaad ook wel leuk vinden! ik heb volgende week nog 1 week vakantie dus dan heb ik zoiezo all tijd nog, maar daarna is in een weekend ofzo ook geen probleem (bespreken we anders verder wel via Facebook ;) ) Eens kijken of ik Diego zijn men karretje voor die tijd klaar krijg, dan kunnen er misschien ook wat foto's gemaakt worden als hij voor de kar staat als je dat leuk lijkt :)

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:21

Cool! Stuur me inderdaad maar een bericht op Facebook dan spreken we wat af!! :D