Ik doe het liefste iets later. aankomende tijd is voor mij een hectische tijd. en ik wil het wel goed voor kunnen bereiden. het liefst doe ik het dus in Juni.
Hoi, is er al meer informatie over locatie/datum? ik zou het misschien leuk vinden om te komen(als dat nog kan) met onze miniatuur bull terriër kaj van nu 5 maanden.
TS is vrij druk momenteel. Ik ga van het weekend even contact met haar opnemen om e.e.a. over te nemen qua regelen. We laten het weten, wellicht na het weekend meer nieuws!
Lijkt mij een goed idee dat we ieder een meeting op ons nemen. Zullen we voor het overzicht dan even twee nieuwe topics openen? 1 voor elke plaats?
Bernoe
Geplaatst: 12-07-15 10:24
Dat kunnen we wel doen. Ik heb al lange tijd niet gereageerd, ook wat prive drukte. Ik ga straks even een topic openen voor de Winterswijk meeting. Ik pb het topic wel even naar je, kan jij die ook weer gebruiken voor de borculo meeting!
Ik zal ook de deelnemers en fotografen van wwijk een pb sturen.
Als er nog plek is zou ik ook graag mee willen doen(als ik die dag kan, zijn er al data?). Borculo of wwijk maakt mij dan niet uit. Bij wie kan ik me dan aanmelden?
Bernoe, zal ik in eerste instantie winterswijk op mij nemen? en als het daarna goed bevalt en er nog voldoende animo is evt later nog wat organiseren in borculo?