Okee dan kijk ik nog even met wie ik kom, maar het wordt sowieso een leuke Misschien het IJslandertje uit mijn profiel samen met m'n zusje en anders misschien een appaloosa.
Adres/route en parkeren langs het weggetje was voor iedereen duidelijk toch?
Er is geen kantine/toilet/ water of wat dan ook. Dus het is verstandig om genoeg eten en drinken voor jezelf en ook water voor je paard mee te nemen. En eventueel een wc rol
Als het dit weer blijft dan zitten we gebakken!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-03-15 09:06
Ik vind het wel fijn om nog even te weten waar we precies de grote weg af moeten, dat is mij nog niet helemaal duidelijk. De route weet ik wel, behalve het laatste stukje.
Susan ik neem aan dat je via de wekeromseweg rijdt. Zet dan immenweg in je navigatie dan geeft hij dat punt aan. Als je vanuit ede komt dan ga je daar rechts een zandweg in waarlangs een fietspad zit
emmaudb
Geplaatst: 09-03-15 11:18
ik weet ook niet precies waar het is. ik kom vanuit hoenderloo. dus dan ga ik bij Amadeus de wekeromseweg op? en dan rechts de Immenweg op? en dan?
Doorrijden tot je geparkeerde trailers ziet. Daar parkeer je aan de kant. Dan kan je te paard voorbij het afzethek. Doorrijden tot de waterbakken en dan kan je rechts het oefenterrein op waar je kan losrijden
hahah paard gaat niet mee hoor xD denk niet dat dat goed gaat komen. neem aan dat diegene met paarden er wat eerder zullen zijn om hun paard op te zadelen en los te rijden?
het word nog een eindje fietsen voor mij xD 45/60 minuten xD ik ga iig optijd weg xD en dan maar hopen dat ik niet als eerste ben anders weet ik niet waar ik moet zijn xD