Haha, fijn dat te horen! Straks vergeet ik dingen ofzo, en daar word ik niet blij van Ik heb best een boel foto's, ondanks het flutweer!
Judigno
Geplaatst: 30-11-14 21:54
Ik heb de helft gewoon niet scherp En ik heb altijd heel veel ruzie met wegwerken
Kir_A
Geplaatst: 30-11-14 22:09
Ik heb van iedereen nu 1 foto klaar. Plaats ze vanavond, ben nu op verjaardag!
CoronaLime
Geplaatst: 30-11-14 22:13
Nowemy schreef:
Wawwww..... Mega hoog zeg!! En niet gepland begrijp ik??
Toch een bijzonder mooi resultaat!
Nee was niet gepland! Maar ster heeft een hele periode gehad 2 jaar terug dat ze heel veel steigerde en altijd gek doen enzo. Sinds dit jaar is ze eigenlijk altijd heel braaf, maar soms nog zulke grapjes tussendoor!
Het was ook zo maf, ze stond gewoon braaf te poseren en ineens maakt ze 2 gupjes en hopla! Ben wel heel blij dat Amanda er zo'n gave foto van heeft gemaakt!
Ja ik ben echt kapot, ook geen puf meer om fotos te doen.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-11-14 23:07
Ha, ik ben weer klaarwakker, kom weer op gang uit winterslaap-stand
Judigno
Geplaatst: 30-11-14 23:08
Laatste x voor vandaag, ben al een aardig eindje opgeschoten. Deze 2 maarom even vrolijk af te sluiten Nu ga ik slapen morgen in mijn tussenuren ga ik verder
Die foto is goeie reclame voor je Amanda, binnen uurtje meer dan 50 likes op Facebook!
Mooie foto Tineke! Vond ook echt dat er een leuke gevarieerde groep modellen was, en allemaal zo knap
Fotografen, waar zetten jullie eigenlijk alle foto's neer?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-12-14 00:09
Haha, vooral reclame voor jouw rijkunsten Linda, dat je dáár op bleef zitten vond ik maar knap! Zo hoog, is wel het hoogste wat ik sinds tijden gezien heb onder het zadel, en dat voor per ongeluk...
Mooi Tineke! Ruis hebben we allemaal wel last van met dit grauwe weer, vind het niet erg storend...
Wbt de foto's: ik geef elk model een mapje op picturepush waar ze zelf de foto's kunnen kopiëren, de grotere formaten kan je nabestellen voor 20€ per setje.
Kir_A
Geplaatst: 01-12-14 00:13
Hierbij mijn foto's voor vandaag! De rest zal op mijn website en facebook komen: