Ik denk dat ik mijn PC even laat voor wat het is... Merk nu dat het toch best vermoeiend was een hele dag te fotograferen met de kou. De foto's staan inmiddels wel op mijn PC en heb al wat foto's waar de oortjes niet naar voren staan van mijn PC verwijderd. Gelukkig nog maar 3,5 dag naar het werk en heb ik vakantie! Dus ik heb iig straks tijd om ze te selecteren en na te bewerken.
Marcato
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-14 18:28
Bagheera_206 schreef:
Blingh schreef:
Complimenten voor de organisatie ja! En de warme plaspauze
Inderdaad complimenten voor Suus!
Aah wat lief, dank jullie wel! Ik heb m'n best gedaan. Helaas zat het een beetje tegen met dat hek. Maar daar kon ik niks aan doen natuurlijk. Gelukkig konden we er later wel weer door heen.
@Lipydo: nee we hebben uiteindelijk de lampen niet meer gebruikt. Het was zo zonnig dat het effect van lampen nihil zou zijn. Net zoals de rookmachine, door de wind zag je er vrij weinig van. Dus even bekijken of die de volgende keer wel nodig is.
@Richard: haha, mannen en hun auto! Maar je hebt wel een mooie bak onder je kont.
Haha! Tnx! Ja, waren net klaar met Rogan en zag dat er irritante auto in mijn achtergrondruis zat, maar dat was mijn auto. Dus kon haar mooi even afkaderen en snel fotootje trekken.
Het was vervelend van het hek, maar het kwam gelukkig allemaal goed en het aggregaatje deed het ook prima!