Jammer dat ik nu de middaggroep heb gemist, maar mn gezondheid gaat toch ff voor! Heb al wel een aantal mooie plaatjes bekeken van mn ochtendfoto's... Hier de eerste: (zien jullie de kleuren wel een beetje aardig? Mijn scherm doet stom )
Oja, misschien handig om te melden, wij zijn ook thuis gekomen Nadat de middag groep al lang en breed bezig was en de ochtendgroep zo'n 20 minuten weg was, stapte ze de trailer toch maar in en bleef ze super rustig staan om stang e.d. te doen… Das bij ons helaas nog iedere keer een puntje, die stomme trailer op de terugweg! Maargoed, oefening oefening oefening. Verder vond ik haar behoorlijk braaf! (op t rijden na, dat was best wel eng… haha!)
Ik ben heel benieuwd! En hoop dat jullie de middag ook nog wat zon hebben mogen zien?!
corientjuhh
Geplaatst: 19-10-14 19:05
Ik zie de kleuren goed hoor amanda Vind m persoonlijk wel wat donker of ik had mn laptopscherm teveel naar achteren gekanteld Vind t paard iets te licht maar de achtergrond iets te donker Maar ik heb er verder totaal geen verstand van haha
Ja, is ook wel rot, maar ben t helaas nog niet anders gewend… En ik heb gewoon al zoooooo veel geprobeerd. Train haar thuis ook echt en daar gaat het best goed, maar op vreemd terrein is het echt k*t… En hoe meer je vraagt hoe heftiger ze reageert. Je kunt haar niet drukken want ze schopt, je kunt eigenlijk vrij weinig want ze wordt gewoon veel te heet. Sluit zich af en explodeert dan ineens weer. Maargoed, we zijn weer thuis, ze is er zonder geweld opgestapt en dat is t belangrijkst. Nu gewoon stug door blijven gaan! Thanx voor t aanbieden van hulp
Mja, wel beter, maar ben wel blij dat ik vroeger weg ben gegaan.. Blaasontsteking kan ik er nu ff niet bij hebben, heb ik helemáál geen tijd voor haha! Moet eerst even door het restje Desertfoto's heen en dan ga ik aan de meeting beginnen...