Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb het idee dat ik nog niet helemaal op dezelfde golflengte zit als jullie. Normaal bestaat een fotomeeting uit een paar sessies voor stand/portretfoto's. Dan wordt er eventueel gezamenlijk longeer/losgooi-in-paddock gedaan en dan wordt er opgezadeld voor de rijfoto's. Bij de sessies van een kwartier is het niet de bedoeling dat er al gebruik wordt gemaakt van de paddock of dat er al gelongeerd wordt. Het paard raakt dan bezweet en dat is zonde voor de fotograaf en foto's die daarna nog komen. Vandaar deze volgorde. In het schema wat Cleo voor ons heeft gemaakt is voor losgooi/longeer/rijden geen tijd ingepland. Vandaar dat ik eigenlijk de aanname heb gedaan dat we dus alleen stand en portret zouden doen. Ik heb dit denk ik dan niet helemaal goed begrepen.
Dan is alleen stand- en portretfoto's helemaal prima hoor. 
Het weer zit iig mee.
Als het model braaf is en lief kan blijven staan met de oortjes naar voren gaat het vast ook lukken om meer mooie foto's te maken. Daarom is het erg fijn als het lukt om een groom mee te nemen om te helpen met het paard af te leiden of een reflectiescherm vast te houden.