Zwolle - honden en paarden zo 17-08

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judigno

Re: Zwolle - honden en paarden zo 17-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:19

Ik ben eindelijk thuis en heb van afgelopen week ruim 3000 foto's uit te zoeken :D (waarvan de helft van vandaag)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:19

En mn eigen hondje <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:26

wat een lekker dier is storm ook!!

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:35

Jullie foto's zijn gaaaaaaaaaaaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:37

ik wil toch nog even kwijt dat ik erg teleurgesteld ben ik een aantal mensen. Een meeting organiseer je met vertrouwen in elkaar. Het is geen vrijblijvend iets en mensen maken tijd vrij en besteden geld aan een dag fotograferen. Wanneer dan een groot deel niet komt opdagen of een aantal afmeldden met een of andere wazige reden dan wordt ik best boos.

In de groepsapp ben ik een klein beetje aan het peilen wanneer iedereen kan voor een vervolgmeeting. De mensen die daadwerkelijk zijn gekomen en de bokkers apollootje, sabine_vt, manon_b en _juudith mogen ook op deze 'vip' lijst als ze interesse hebben. De rest mag achteraan schuiven. Jammer, maar helaas. De 4 fotografen die wel kwamen en de 5 andere toffe modellen hadden er gelukkig veel zin in en namen van alles mee om zoveel mogelijk diversiteit te hebben. Voor die mensen: een dikke duim en bedankt voor deze super gezellige dag!

De foto's worden op de website: http://www.zwolseheidefotomeeting.weebly.com gezet. Hier kun je de foto's ook afhalen. Mocht je willen nabestellen dan kan dat natuurlijk en kun je de desbetreffende fotograaf een pb'tje doen voor meer info. :) Deel 2 laat in ieder geval niet lang op zich wachten!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:40

pimaude schreef:
ik wil toch nog even kwijt dat ik erg teleurgesteld ben ik een aantal mensen. Een meeting organiseer je met vertrouwen in elkaar. Het is geen vrijblijvend iets en mensen maken tijd vrij en besteden geld aan een dag fotograferen. Wanneer dan een groot deel niet komt opdagen of een aantal afmeldden met een of andere wazige reden dan wordt ik best boos.

In de groepsapp ben ik een klein beetje aan het peilen wanneer iedereen kan voor een vervolgmeeting. De mensen die daadwerkelijk zijn gekomen en de bokkers apollootje, sabine_vt, manon_b en _juudith mogen ook op deze 'vip' lijst als ze interesse hebben. De rest mag achteraan schuiven. Jammer, maar helaas. De 4 fotografen die wel kwamen en de 5 andere toffe modellen hadden er gelukkig veel zin in en namen van alles mee om zoveel mogelijk diversiteit te hebben. Voor die mensen: een dikke duim en bedankt voor deze super gezellige dag!

De foto's worden op de website: http://www.zwolseheidefotomeeting.weebly.com gezet. Hier kun je de foto's ook afhalen. Mocht je willen nabestellen dan kan dat natuurlijk en kun je de desbetreffende fotograaf een pb'tje doen voor meer info. :) Deel 2 laat in ieder geval niet lang op zich wachten!

Ooh woowh ik snap je gevoel Pimaude! Ik hou me graag aanbevolen voor een vervolg meeting =D Hopelijk hebben jullie nog wel geluk gehad met het weer!
Enn er zitten echt al hele gafe foto's tussen!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:46

Zijn er modellen niet op komen dagen? Of fotograven?

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:52

Jij was dat dus jammer ik was me aan het opmaken anders had ik natuurlijk graag willen komen. Ik wist niet wiens nummer het was. Balen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:54

_juudith: Ja, het was een beetje weird vannochtend, maar gelukkig waren de fotografen zo lief om ieder apart te willen fotograferen. Of willen.. ze moesten, haha! Wel heel leerzaam, maar in groepjes leer je toch net iets meer dan wanneer je alles zelf moet uitvogelen.

ElineGC: Er hebben gister nog 2 fotografen afgezegd, vannochtend zijn daar door omstandigheden 2 fotografen bij gekomen dus kwamen we uit op 4 fotografen. Een reservefotograaf heeft niets meer van zich laten horen dus daar weet ik het fijne niet vanaf. 1 model had een ander paardje staan met koliek en durfde het niet aan - logisch, gelukkig gaat het beter met deze pony en het derde model heb ik ook niets meer van vernomen maar daar had ik al een beetje op gerekend - deze bokker was al iets te ijverig met alles wel regelen dat ik het niet echt vertrouwde. Maar May had een privé shoot met maarliefst 5(!) fotografen om zich heen en ook de baasjes van de honden waren erg lief en geduldig. Even inpassen in de situatie en uiteindelijk hadden we echt een gezellig dagje!

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:54

Hey mijn bericht is verdwenen heui lang leve mijn internet :') Maar balen idd!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:57

Jammer dat mensen dan niet op komen dagen als anderen toch wel graag wouden komen maar niet konden. Baal nu wel verschrikkelijk dat ik niet heb opgenomen ik zou graag bij een volgende shoot aanwezig willen zijn als dat mag.

Wel leuk voor may

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:58

Maar als jullie het niet erg vinden ga ik nu echt met de foto's aan de slag, aangezien ik er 1440 gemaakt heb vandaag ben ik nog wel even bezig :')

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:58

Succes iris

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:01

Het was inderdaad een beetje gek met alle afmeldingen..
Maar inderdaad het groepje waarmee we waren over gebleven was hartstikke gezellig!

Haha dat ik wel mega veel Iris! succes haha :')
edit: ik bedenk me net dat ik er ook veel had wel minder maar ik had het paard niet.. oeps.

Ik had na het verwijderen van alle slechte/wazige/'dubbele' foto's er nog 257 over :')
Laatst bijgewerkt door _Ilsee_ op 17-08-14 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:02

Jep, dat heb je met het afmelden op zaterdagavond 22:00 en zondagochtend 09:00 zelfs nog lol

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:21

Wauuww topper !!!!

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:23

Erg gaaf Ilse! *werpt even snel blik* Oke ik ben te snel afgeleid :')

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:28

ben ik nou gek of heb jij (ilse) geen foto's van may erop gezet?
verder gave foto's

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:33

wanneer denken jullie een vervolg meeting te houden? weet ik wanneer ik weer moet opletten, gaat een van jullie ook nog naar de fotomeeting in dronten? daar ben ik uitgekozen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:40

Ilse is in overleg na de honden vertrokken :)

De 2e meeting wordt december/ januari. Uiteraard komt hier even een linkje te staan tegen die tijd.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:41

oh oke,

ik ga het absoluut in de gaten houden

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:41

Ik ga naar Dronten :) Alleen nog even mama lief aankijken of ze me wil brengen hahaha

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:44

Kom even binnen vallen; Marlijn ik heb dan wel een leuk model voor die meeting in dec/jan

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:45

Ik ga mee met eddie dus mag je wel meerijden iris