Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:ik wil toch nog even kwijt dat ik erg teleurgesteld ben ik een aantal mensen. Een meeting organiseer je met vertrouwen in elkaar. Het is geen vrijblijvend iets en mensen maken tijd vrij en besteden geld aan een dag fotograferen. Wanneer dan een groot deel niet komt opdagen of een aantal afmeldden met een of andere wazige reden dan wordt ik best boos.
In de groepsapp ben ik een klein beetje aan het peilen wanneer iedereen kan voor een vervolgmeeting. De mensen die daadwerkelijk zijn gekomen en de bokkers apollootje, sabine_vt, manon_b en _juudith mogen ook op deze 'vip' lijst als ze interesse hebben. De rest mag achteraan schuiven. Jammer, maar helaas. De 4 fotografen die wel kwamen en de 5 andere toffe modellen hadden er gelukkig veel zin in en namen van alles mee om zoveel mogelijk diversiteit te hebben. Voor die mensen: een dikke duim en bedankt voor deze super gezellige dag!
De foto's worden op de website: http://www.zwolseheidefotomeeting.weebly.com gezet. Hier kun je de foto's ook afhalen. Mocht je willen nabestellen dan kan dat natuurlijk en kun je de desbetreffende fotograaf een pb'tje doen voor meer info.Deel 2 laat in ieder geval niet lang op zich wachten!