Oh, wat zijn ze gaaf geworden, niet alleen die van Toobs overigens. Super plekje daar dat Herperduin en super fotografen, denk dat wij paardeneigenaren al helemaal blij zijn.
(alleen mijn fb vrienden niet, ik voorzie een dagelijks Tobago spam de komende weken..)
horsieslii
Geplaatst: 29-09-14 17:48
Mooi!
haha dat is hier ook, spam het de komende tijd ook vol
Wat komen er een super gave foto's langs jongens, echt geweldig I love actie foto's Hoewel zo'n super schattige ligfoto als van Jauke ook zo geweldig is, maar die mee-galoppeer plaat, geweldig! En die ene van Vado, en die andere trouwens ook en, en, en... me is happy
Edit > Ik neem aan dat ik foto's ook gewoon op facebook spammen mag, toch? Zal fotografen netjes taggen
Kunnen de fotografen die waterfoto's hebben van Anne, als ik ze bijv afgedrukt wil hebben, het touwhalster wegwerken? Dat vind ik net iets mooier voor een afdruk
EquiPhoto
Geplaatst: 29-09-14 21:44
horsieslii schreef:
Kunnen de fotografen die waterfoto's hebben van Anne, als ik ze bijv afgedrukt wil hebben, het touwhalster wegwerken? Dat vind ik net iets mooier voor een afdruk
Ja hoor, geen probleem. Tis alleen wel even een werkje, dus ik vandaar dat ik hem nu nog niet had weggewerkt
Sjolvir
Geplaatst: 29-09-14 22:13
Is dat mijn zwarte pony paardje???? Wauw!! Is ineens wel hele hele hele knappe gozer zo. , daar had ik jullie voor nodig.. Die van die muis is leuk, maar ik denk dat het een slang was hoor, muisjes vind ie niet zo erg