Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
christina75 schreef:In eerste instantie is de meeting opgezet om mooie portret en actie foto's te maken. Voor de fotografen zodat zij hun portfolio kunnen uitbreiden en voor de modellen om mooie foto's te laten maken van hun topper. Ik vind actiefoto's in het water geweldig! Maar als er acht fotografen staan hebben we allemaal dezelfde foto's. De paarden moeten er zelf heen lopen en kunnen bezweet raken. Misschien ben ik een zeur maar ik zou ook graag mooie portretfoto's willen maken met niet bezwete paarden.
Jildau schreef:christina75 schreef:In eerste instantie is de meeting opgezet om mooie portret en actie foto's te maken. Voor de fotografen zodat zij hun portfolio kunnen uitbreiden en voor de modellen om mooie foto's te laten maken van hun topper. Ik vind actiefoto's in het water geweldig! Maar als er acht fotografen staan hebben we allemaal dezelfde foto's. De paarden moeten er zelf heen lopen en kunnen bezweet raken. Misschien ben ik een zeur maar ik zou ook graag mooie portretfoto's willen maken met niet bezwete paarden.
Begrijp ik helemaal! Maar ik dacht zeg maar dat het en en was. Dus eerst met niet bezwete paarden portret, en daarna actie.
Nu doen we geen rijfoto's?
Kan het gebied op telefoon niet bekijken, thuis even doen!