Ken het ruzie hebben met programma's ik fotografeer zelf zo nu en dan ook. Had vandaag fotoshoot met clubgenootje. Net paar foto's bewerkt en waar was ik het langste mee bezig.... de copyright .... het wou niet! Photoshop liep steeds vast en de muis stierf steeds en ik werd steeds chagrijniger
CoronaLime
Geplaatst: 15-06-14 23:25
Ik ben even aan het soggen geweest, ik heb nu voor alle modellen van de ochtendgroep een voorproefje. De rest van de foto's komen na woensdag, dan heb ik mijn laatste tentamen De foto's komen overigens online op http://www.lindamara.nl, onder het kopje 'fotomeetings & concoursen > fotomeeting Beilen 2014'.
Ohhh dat klinkt echt heerlijk! Dit is hopelijk ook mijn laatste dit jaar, dus nog een paar dagen knallen! Maar nu eerst bedjestijd
sannerocky
Geplaatst: 16-06-14 00:27
Ook stage hier Jammer dat ik het werk niet echt leuk vind
Voorproefjes! Meningen graag
Touwen wegwerken heb ik heel snel gedaan, don't blame me if it's ugly Ik zal het proberen te verbeteren/alsnog te doen En de eerste foto, de losgooifoto.. Die vind ik zo lelijk donker.. Ik hoop dat ik er nog wat aan kan verbeteren!
De foto van Wodan is gaaf Linda! De foto van euphorio van sanne vind ik ook heel stoer! Ik weet niet met welk programma je werkt, maar met Lightroom kan je zulke donkere foto's heel makkelijk wat oplichten
Ik bewerk niet veel bij, maar als ze wat grauw zijn probeer ik ze wel wat te verbeteren. Ik heb een hekel aan grauwe foto's namelijk. Maar dat krijg je al heel snel als je geen zon hebt.
Ja die zijn ook leuk Lisanne! Ben ook benieuwd of er nog wat moois uitgekomen is met Santor en het flesje op het zand toen zette die volgensmij zn nek wel op
Nabestellen is bij iedereen ook wel mogelijk he ?
Wil van Santor eigenlijk ook wel een mooie canvas laten afdrukken. Om één of andere reden heb ik altijd pas mooie foto's hangen als paard ingeslapen is dat moet toch maar een keer veranderen