Kan iemand mij trouwens vertellen met hoe lang het lopen is vanaf de trailers naar de plek op het strand waar we foto's gaan maken? Ivm het opzadelen voordat we gaan rijden.
Ik denk ergens tussen de 5 en de 10 minuten, je moet een stukje door de duinen en een stukje over het strand. Als er nog iemand bij is die op de spullen past dan kan je ook een deken meenemen en het zadel daarop neerleggen.
Inprincipe wil ik zondag niet rijden omdat ik denk dat ik dat niet ga durven.. maar stel dat ik er eenmaal ben en zoiets heb van nou wil er toch even op.. al is het maar voor 1 foto aan een touwtje..
Zadel niet mee nemen.. maja stel dat ik er toch wel op wil heb ik spijt het niet bij me te hebben.. Of wel mee nemen en in de auto liggen en als ik dan wel er op wil 2 x 10 min.. lopen om zadel uit auto te halen of.. Net als de meeste van jullie zadel gelijk mee nemen naar strand maar ik heb geen zin om steeds zadel in de gaten te moeten houden.. plus dat ik dan misschien wel voor jan banketstaaf 2 x 10 min. met een zadel moet shouwen.. Wat zal ik doen?
En kwa kleding? Ik doe denk ik een donkere rijbroek aan (voor het geval ik er op wil) Maar kwa schoenen? Wat loopt makkelijk op het strand en kan ik evt. ook het water mee in.. En ziet er ook wel redelijk uit op de foto? Gewoon zwarte jodpurs?
paard doe ik invlechten en niks om de benen denk ik.. wat doen jullie?
Haha, wat een dilemma's. Ik doe zelf altijd waar ik die dag zin in heb. Leg wat dingen klaar zodat het niet op die dag in de was zit, en de dag zelf pak ik gewoon wat..
Verder, op het strand hebben de 'hulpjes' (waaronder ikzelf) vrijwel niets te doen tijdens de rijfoto's. Dus zadel in de gaten houden hoeft niet, dat word voor je/ jullie gedaan. Zou zadel gewoon mee nemen en kijken hoe ze die dag is. Kan je altijd nog beslissen of je erop gaat of niet.
Hihii Wit wordt niet mooi met die volle zon.. dan ben ik overbelicht,, jammer want anders had ik mijn wedstrijd broek en shirt aangetroken Ze geven 25 graden op zondag in wassenaar.. is dat t-shirt weer op het strand met die wind? Ik ben nog al een koukleum.. dus misschien beter een colbertje (wil beetjes netjes gaan aangezien Ebbeny ook netjes is met knotjes lakneusriem en bling frontriem ) Ja al zijn er geen dillema’s maak ik ze wel hoor hahahah keuzes maken tja lastig
Komt het nieuwste schema ook hier te staan dan kan ze op mijn mobiel zetten?
Teun krijgt een mooi leren halster om geen knotjes of andere dingen ik ga hem morgen wassen en dan duimen dat hij zich niet te vies maakt. Alleen wat ik zelf ga aantrekken weet ik niet.
luwaniej1; gewoon je zadel meenemen, je kan hem eventueel bij mijn zadel leggen, mijn ouders gaan mee, dus die houden dan wel een oogje in het zeil Ik trek een beige broek aan, met een zwarte polo en paard krijgt een beige dekje en geen bescherming. Manen staan overeind, dus die gaan niet in de vlechten Portret foto's gaan bij mij met hoofdstel om, omdat ik niet weet hoe madam is, anders had ik het met m'n leren halster gedaan. Morgen ga ik d'r wassen en doen en dan hopen dat ze de nacht een beetje netjes door brengt
Ik doe een donkere geruite rijbroek aan met een zwart shirt. Paard waarschijnlijk met een zwart of donkergroen dekje en niks om de benen. Doe ik nooit Manen laat ik los want die zijn super dik en heel lang.
Ik doe portret denk ik met een halster.. vind ik mooier en hij is over het algemeen heel erg braaf.. Morgen ga ik alles even invetten en paard wassen