Ik ben misschien iets te enthousiast hoor maar vond het zo leuk dat ik zat te denken, dat ik zo een shoot ook wel eens op het strand zou willen. En dan bijv een paddock aan de zeekant door het water en een paddock tegen het duin aan. Zouden er hier fotograven zijn, die dat leuk lijken?
Ik vind het wel een leuk idee hoor share, maar ik ga dit jaar wel weer erg in de tijd zitten. Heb ondertussen de 3e meeting weer aangemeld, dus weet niet of ik het haal dit jaar. Moet ook nog verhuizen
Jaaaaaaaa wow wat gaaaaaaf zeg!!! Ben er zo trots op! Bedankt allemaal.
Mag ik de fotos gewoon opslaan en uploaden op FB als het water merk er op zit? Of zijn dat de 5 fotos die ik mag uitzoeken om te gebruiken?
Verosjaak
Geplaatst: 30-05-14 06:32
Share, je kan uit de link de 5 foto's uitzoeken en aan mij doorgeven, dan krijg je die met een watermerkje in de hoek. De foto's die ik upload mag je uiteraard ook gewoon opslaan (zie het als een soort extra).
de gekozen foto's zijn alleen van een groter en dus mooier formaat wat bijv handig is om als telefoonachtergrond in te stellen..
Verosjaak
Geplaatst: 31-05-14 12:07
Ondanks het lekkere weer toch nog even aan de foto's werken. Morgen heel de dag lekker op een festival zitten. Om te laten zien dat er wel wat productiviteit achter zit nog een spamfoto