Ik ken zo het Slingerbosje niet maar zal wel goed zijn. Denk dat het handig is dat Yvonne (Femke) en ik samen zijn, want wij komen van dezelfde stal. Ook Melissa omdat dat een vriendin van mij is Dus zo even m'n voorkeur!
Of we spreken af bij stal. En lopen samen de polder in.. of bovenaan de dijk op de hoek bij een standbeeld en kerk geloof ik (jeanine, ik bedoel waar wij langsreden met die zielige shets met klein schuilstalletje) slingerbos vallen nu al mensen af.. en volgensmij is het daar niet super om fotos te maken... ideetje hoor..?
Eviii_x
Geplaatst: 14-05-14 19:36
Ik zal ook is kijken op Google of er nog wat is, slingerbos lijkt me niet ideaal ivm speel toestellen en spelende kinderen
Edit; Niet veel plekjes in angeren zo te zien... Misschien op die plek waar ik foto's van jou en Wes had gemaakt Melissa? Waar je toen het water in ging en over die boomstronk heen sprong? Maar zal voor vele van jullie te ver zijn denk ik...
Ik had het hier ontstipt en hoor van sjors dat ik ind e fotografen lijst sta, ik moetnog even kijken of ik kan, maar vast wel! Slingerbos lijkt mij ook niet echt een goede plek.
MelisWess
Geplaatst: 14-05-14 20:51
Ja. Daar is het idd erg mooi evi.. maar wel in huissen.. maar iedereen komt uit angeren te paard? Dan kan het wel in huissen. Loop dat stuk vaak zat..
Klopt, en daar naast zit een stuk grote open weide daar kan je de rij-foto's dan doen of in het water..
Sjors
Geplaatst: 14-05-14 21:20
Of bij dat meertje tegenover het Slingerbos? Want daar kun je ook parkeren met trailer enzo, dus dat lijkt mij wel handig aangezien ik waarschijnlijk met de trailer kom.
Yvonne weet wel welke ik bedoel, daar zijn we toen langs gereden toen we op buitenrit waren. Naar dat meertje moesten we door allemaal struiken die prikte Toen we daar door heen waren kwamen we weer in de polder van Angeren uit.
Laatst bijgewerkt door Sjors op 14-05-14 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, ik bedoel als je naar Huissen rijd over de dijk, dan kom je ongeveer gelijk bij het slingerbos, bij z'n meertje, aan de andere kant van het slingerbos dan.
Ik bedoelde de holthuizer kolk (de kolk) in huissen. Is een open stuk met water en daar achter een heel langs stuk met gras waar de rijfoto's gemaakt kunnen worden. Mocht het uiteindelijk geen mooie plek zijn kunnen we in een weiland er naast. Zal opzoeken van wie het is om eventueel contact te leggen. Zitten een hoop mooie plekken en misschien is het leuk om een stukje het water in te gaan
Ik heb in de polder van angeren ook een mooi stukje gevonden vlak bij de kerk, is ook een watertje maar zonder hek. Daar kan het misschien ook als ik de boer weet te achterhalen.