teiger150 schreef:... ik vind dit echt wel flink balen ik heb zelf geen foto voorbij zien komen en heb ook geen idee om welke fotograaf het gaat. Maar ik vind het zeker wel heel erg, ik heb namelijk echt een top dag gehad zaterdag.
Ik heb een rottig begin gehad met Jack en daar zijn we nu samen uit gekomen en op deze fotomeeting was hij voor het eerst helemaal kalm zonder mijn merrie met andere "vreemde" paarden . Elke keer als hij zonder mijn merrie was ging hij compleet door het lint of werd hij heel erg onrustig en bleef maar gillen/snuiven (zoals hij in het begin deed toen we naar het strand liepen). Ik was zo trots op hem en vond echt een super fotomeeting de groep waar we me waren vond ik ook hartstikke gezellig.
ik hoop dat deze fotograaf de foto wil verwijderen of er misschien toch een logo op wil zetten. Ik zou het jammer vinden als het hierdoor voor de andere fotografen het "verpest" is.
jullie waren echt een super leuk team om te zien! 
Ja het is erg jammer, maar ik lever mijn foto's nog wel. Modellen konder er niks aan doen!
@ lisette, de fotograaf moet ze indd of verwijderen/niet leveren OF leveren met logo op webformaat