Paarden fotomeeting op het strand bij Groote Keeten (NH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum komt jou het beste uit?

Zaterdag 12 april
17 (53%)
Zondag 13 april
15 (46%)

Totaal aantal stemmen: 32

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:04

Kimley schreef:
lisetteexx schreef:
Ik heb het al proberen op te lossen! Heb aan merel gevraagd of ze er een logo op wil zetten dus het is zo opgelost! Zij deed dit helemaal voor het eerst en was van geen kwaad bewust!

Niet alleen met logo maar ook op webformaat :) net als de rest van de fotografen.

Super dat je dat doet!

Okee ja ik heb er helemaal geen verstand van hoor :o
ik heb merel nu net gesproken ze heeft besloten er geen logo op te zetten dit wil ze niet! Dus de rest van de foto's stuurt ze dan niet op sorry ik kan hier verder niets aan doen

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:08

... ik vind dit echt wel flink balen ik heb zelf geen foto voorbij zien komen en heb ook geen idee om welke fotograaf het gaat. Maar ik vind het zeker wel heel erg, ik heb namelijk echt een top dag gehad zaterdag.

Ik heb een rottig begin gehad met Jack en daar zijn we nu samen uit gekomen en op deze fotomeeting was hij voor het eerst helemaal kalm zonder mijn merrie met andere "vreemde" paarden . Elke keer als hij zonder mijn merrie was ging hij compleet door het lint of werd hij heel erg onrustig en bleef maar gillen/snuiven (zoals hij in het begin deed toen we naar het strand liepen). Ik was zo trots op hem en vond echt een super fotomeeting de groep waar we me waren vond ik ook hartstikke gezellig.

ik hoop dat deze fotograaf de foto wil verwijderen of er misschien toch een logo op wil zetten. Ik zou het jammer vinden als het hierdoor voor de andere fotografen het "verpest" is.

lisetteexx

Re: Paarden fotomeeting op het strand bij Groote Keeten (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:10

Nu moet ik mijn foto van Facebook halen?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:11

Fotograaf met rode jas die er alleen in de ochtend was.

Maar de foto's op fb blijven die dan staan of ??

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:12

Ik wil ze weg halen behalve me profiel foto

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:12

teiger150 schreef:
... ik vind dit echt wel flink balen ik heb zelf geen foto voorbij zien komen en heb ook geen idee om welke fotograaf het gaat. Maar ik vind het zeker wel heel erg, ik heb namelijk echt een top dag gehad zaterdag.

Ik heb een rottig begin gehad met Jack en daar zijn we nu samen uit gekomen en op deze fotomeeting was hij voor het eerst helemaal kalm zonder mijn merrie met andere "vreemde" paarden . Elke keer als hij zonder mijn merrie was ging hij compleet door het lint of werd hij heel erg onrustig en bleef maar gillen/snuiven (zoals hij in het begin deed toen we naar het strand liepen). Ik was zo trots op hem en vond echt een super fotomeeting de groep waar we me waren vond ik ook hartstikke gezellig.

ik hoop dat deze fotograaf de foto wil verwijderen of er misschien toch een logo op wil zetten. Ik zou het jammer vinden als het hierdoor voor de andere fotografen het "verpest" is.

jullie waren echt een super leuk team om te zien! :o

Ja het is erg jammer, maar ik lever mijn foto's nog wel. Modellen konder er niks aan doen!

@ lisette, de fotograaf moet ze indd of verwijderen/niet leveren OF leveren met logo op webformaat :)

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:13

Dan moet ik ze verwijderen heb ze er zelf opgezet

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:15

lisetteexx schreef:
Dan moet ik ze verwijderen heb ze er zelf opgezet

Ja dat snap ik haha. Maar zij hoort ze helemaal niet zo zonder logo en op groot formaat te leveren aan jou. Dus zit de fotograaf fout, niet jij :)
Sorry als het zo overkwam

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:15

teiger150 schreef:

Jackiiee <3
Haha Jack heeft er zeker een fan bij (maar stiekem was ik al fan van jack en martje!) Hij had zich inderdaad heel goed gedragen!

Ik stuur mijn foto's wel gewoon hoor, ben er nu mee begonnen en iedereen ontvangt , verwacht ik, deze week mijn foto's al :D Ik hoop dat jullie ze geslaagd gaan vinden!

Ik hoor trouwens graag op of aanmerkingen op mijn foto's , of in ieder geval hoe jullie ze vonden , vind feedback altijd fijn en daar leer ik weer van, daar zijn meeting gelukkig voor :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:16

Ik begin morgen of dinsdag eerst nog andere shoot afwerken.

Ik hoor ook altijd graag top of tips

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:18

Ik ga morgen weer verder. Al 2 foto's op mijn fb te vinden.

Ook ik vind het fijn om te weten wat jullie ervan vonden:)

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:18

Nee ik kan er niks aan doen dat weet ik! Ik show met trots die foto's! Het is wel mijn meisje die ondanks het niet Willen stil staan toch mooi op de foto staat!
Maar goed dit moet even recht getrokken worden want dit is jammer! Ik haal de foto's weg behalve me profiel foto want die vind ik te mooi om nu weg te halen maar verder haal ik het bericht weg! Merel gooit gewoon alle foto's weg

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:20

lisetteexx schreef:
Nee ik kan er niks aan doen dat weet ik! Ik show met trots die foto's! Het is wel mijn meisje die ondanks het niet Willen stil staan toch mooi op de foto staat!
Maar goed dit moet even recht getrokken worden want dit is jammer! Ik haal de foto's weg behalve me profiel foto want die vind ik te mooi om nu weg te halen maar verder haal ik het bericht weg! Merel gooit gewoon alle foto's weg

Dat is pas dom.. ze kan toch gewoon een logo erop zetten?
Dan is dit allemaal klaar..

Erg jammer zulke mensen :(

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:21

Ze wil dus geen logo erop zetten

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:22

Oké nu even een vraag! Ik zie dus een super vette foto op facebook van anouska mag ik die pakken? Of moet ik wachten

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:23

lisetteexx schreef:
Ze wil dus geen logo erop zetten

Maar waarom niet?
En kan ze hier zelf niet haar antwoorden voorleggen? :)

Edit. Je bedoelt mijn foto? Die je wilt gebruiken? :o
Deze mag je pakken hoor! Die is met logo op webformaat

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:24

Oke vreemd ? Dan kan ze haar foto's showen. Is een logo zo erg dan ?

Foto's met logos kan je gwn nemen
Ik zelf vindt t altijd fijn als mijn naam getagd wordt. Weet niet hoe andere fotografen hierover denken

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:25

Jaa wordt ook altijd graag getaged ben altijd wel benieuwd naar de reacties :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:25

Ja is inderdaad wel leuk als ik getagd word! :) dan kan ik de reacties van andere mensen zien

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:26

Erg jammer dat die bewuste fotograaf (hoe heette ze eigenlijk?!) zo laks met de regels van deze meeting om gaat. Zoals in de openingspost te lezen is, zouden de fotografen alleen foto's in webformaat + logo aanleveren. Maar ik vraag me af of we er überhaupt iets 'tegen' kunnen doen.

Ik wil en ga hier niet onze leuke meeting van gister door laten verpesten. We hadden een super leuke groep met mooie modellen.

Laten we alsnog ons best doen op de foto's en het aanleveren ervan. De modellen hebben er ook tijd in gestoken.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:29

Ze heette lisette ze heeft geen bokt en is gevraagd door een model. Wist niet dat er regels waren maar misschien is dat wel een tip om mee te nemen naar een volgende meeting een regel lijst naar ieder sturen om dit te voorkomen.

Ik ga morgen beginnen heb ik iedereen op fb zitten zo ja wil je me een pb sturen met welke paard je had en je mail ? Dan kan ik je taggen

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:30

Nee ze heette merel :P

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:32

Nee, niet weggooien toch!!! Dat zou ik echt zonde vinden. Ze heeft mij ook leuk op de foto gezet.

Ik kan me voorstellen dat Lisette en de fotografe niet wisten van de boktafspraken. Het was voor mij de eerste keer, ik ben geen fotograaf en ik moet eerlijk zeggen wist het ook niet precies. In de openingspost had ik wel gelezen van logo en webformaat.

Volgens mij kan Merel toch wel een logo verzinnen en erop doen volgens de regels? Of even bellen met de organisator om te overleggen. Ze heeft nu meegedaan en ondanks dat ze het niet wist, lijkt dit mij iets wat gewoon op te lossen is. Toch?!

Volgende keer als er fotografen zonder bokt meedoen aan een meeting moet er gewoon iets beter gecommuniceerd worden mbt de regels die gelden bij een meeting.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:34

Ja idd merel heet ze.

Ja dat lijkt mij ook logo erop en verkleinen probleem opgelost.
Maar dat vindt ze lelijk volgens mij

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:38

Merel gaat er toch een logo opzetten ik heb de foto weg gehaald en krijg ze alsnog met logo en webformaat en de rest dus ook