Wat een geweldige foto's komen er voorbij ! Nog steeds jammer dat we er niet bij konden zijn. Luca is helaas nog steeds niet de oude, dus sta nog steeds achter mijn besluit om niet te gaan. Helaas nog steeds niet gevonden wat het is. We mochten hem vandaag weer voor het eerst van de DA onder het zadel proberen, maar de regen kwam met bakken uit de hemel, dus dat was geen goed idee helaas
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-14 01:47
*gaap*
Ochtendgroep is af Ga ze nu uploaden en dan lekker mijn bedje in...
Ja, maargoed het enige wat wij kunnen doen is helpen herinneren. Ik ga geen politie agentje spelen ofzo hoor
Laat ons het maar regelen, komt vast goed. Modellen mogen iig vanaf maandag gaan bestellen en als de fotos er dan niet bij zitten kan het zijn dat er niks word nabesteld. Eigen risico
Heb het ook al even in pb gezegd maar dan ook even hier in het topic. Van mij is inderdaad nog niks langs gekomen, maar ik heb het ook erg druk met mijn studie vandaar dat ik er nog niet aan toe gekomen ben (had nog wat andere foto's die voor gingen). Komt goed ik ga hier mee aan de gang, ik ben morgen ook nog een hele dag vrij dus kan dan wel wat meters maken
Valanee
Geplaatst: 30-05-14 09:00
Iedereen staat van mij online! Zag wel net dat ik nog 3 losgooi foto's van Travis ben vergeten, dus die komen er vandaag nog zsm bij (:
Hoi hoi, Ik kreeg de foto's eerst niet op de site, maar ik heb ze er gister op gezet. Mijn grote excuses dat het zolang geduurd heeft en ik hoop dat jullie er blij mee zijn.