nobbie91 schreef:Ik zou het nog wel graag door willen laten gaan op een ander moment maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met al het geregel. Heb het vet druk met baantjes en dingen hier omheen en dan doe ik mijn best maar blijkt iedereen op het laatste moment af te zeggen.. Als iemand anders het geregel op zich zou willen nemen of in ieder geval daarmee zou willen helpen zou ik dat heel erg waarderen!
ohja en volgens mij was het al wel duidelijk voor iedereen, maar bij deze: aankomende zondag gaat de meeting dus iig niet door ivm te weinig animo.
Daar wil ik toch even op inhaken. Ik zie dit nu ook in een ander topic gebeuren en zit dat om andere reden dan meedoen even in de gaten te houden. Als er te weinig gebeurd door de organisatie haken er sowieso meer mensen af dan gebruikelijk. Te veel onzekerheid en dan maken sommige liever andere afspraken.
Weet ook dat er veel bij komt kijken, ben ook een shoot aan het regelen, en je hebt niet alles in de hand je kan modellen en fotografen niet aan de haren naar de shoot slepen maar iets meer actie had wel gescheeld denk ik.
Iets eerder om hulp vragen....en had ik maar wat eerder mijn hulp aangeboden.
Het overnemen nu naar een andere dag gaat me niet lukken Mei en juni te druk om nog een shoot te gaan regelen.