Thema meeting mensen: Victoriaanse jurken en kastelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Thema meeting mensen: Victoriaanse jurken en kastelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 11:45

Oh jullie hebben vakantie? #jaloers

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:05

Ja, ik werk in het onderwijs :P

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:13

Ik heb ook geen vakantie :P

Verplaatsen is wat mij betreft prima maar dan wel zsm een datum prikken.

En modellen vinden die wel enhousiast zijn :o ipv 2/3

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 13:54

Ik zou het nog wel graag door willen laten gaan op een ander moment maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met al het geregel. Heb het vet druk met baantjes en dingen hier omheen en dan doe ik mijn best maar blijkt iedereen op het laatste moment af te zeggen.. Als iemand anders het geregel op zich zou willen nemen of in ieder geval daarmee zou willen helpen zou ik dat heel erg waarderen!

ohja en volgens mij was het al wel duidelijk voor iedereen, maar bij deze: aankomende zondag gaat de meeting dus iig niet door ivm te weinig animo.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:03

Dank je wel voor het geven van de duidelijkheid. Ik begrijp dat het niet door zal gaan en niet verplaatst zal worden.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:15

Ok. Jammer

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:25

nobbie91 schreef:
Ik zou het nog wel graag door willen laten gaan op een ander moment maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met al het geregel. Heb het vet druk met baantjes en dingen hier omheen en dan doe ik mijn best maar blijkt iedereen op het laatste moment af te zeggen.. Als iemand anders het geregel op zich zou willen nemen of in ieder geval daarmee zou willen helpen zou ik dat heel erg waarderen!

ohja en volgens mij was het al wel duidelijk voor iedereen, maar bij deze: aankomende zondag gaat de meeting dus iig niet door ivm te weinig animo.

Daar wil ik toch even op inhaken. Ik zie dit nu ook in een ander topic gebeuren en zit dat om andere reden dan meedoen even in de gaten te houden. Als er te weinig gebeurd door de organisatie haken er sowieso meer mensen af dan gebruikelijk. Te veel onzekerheid en dan maken sommige liever andere afspraken.
Weet ook dat er veel bij komt kijken, ben ook een shoot aan het regelen, en je hebt niet alles in de hand je kan modellen en fotografen niet aan de haren naar de shoot slepen maar iets meer actie had wel gescheeld denk ik.

Iets eerder om hulp vragen....en had ik maar wat eerder mijn hulp aangeboden. :o

Het overnemen nu naar een andere dag gaat me niet lukken Mei en juni te druk om nog een shoot te gaan regelen.

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 02:39

ja ik geef toe dat het ook aan mij ligt dat ik te weinig dit topic actief heb gehouden, maar toch vind ik het dan erg jammer dat mensen die wel de datumprikker invullen en zeggen dat ze mee willen, op het laatste moment afhaken. Er was hier niets in het topic gezegd over dat het niet door zou gaan dus dan vind ik het raar dat mensen daar blijkbaar zomaar vanuit gaan? Of geef dan op tijd aan van: ik vind dit te onzeker, meld me af. Oid... nu krijg ik opeens van heel veel mensen te horen dat ze toch niet kunnen, terwijl het nog wel had gekund als iedereen er echt zin in had en de datum vrij had gehouden.

Maar nogmaals ik zie de fout van mezelf ook zeker in.. Jammer dat het zo is gelopen

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 08:43

Dat was voor mij ook de reden om af te haken.. Kreeg geen enkele respons, en wil dat ook niet op t laatst geregeld hebben..
Het is jammer, volgende keer beter..

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:05

Inderdaad volgende keer beter. :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:27

Voor mij had het er weinig mee te maken (mijn planning bleef tot het laatste moment onzeker, dat had ik ook in het begin aangegeven) maar ik kan het me wel voorstellen. Geen verwijt naar jou toe hoor nobbie! Het was leuk dat je dit wilde organiseren, en hopelijk vindt het nog een keer doorgang. Misschien eerst een datum en tijd vaststellen en dan kijken wie er allemaal op die datum kunnen? Dan heb je meteen een veel zekerdere deelname omdat iedereen meteen weet wanneer het is en hoe ver van huis. Meetings in dergelijke topics vinden namelijk ook niet altijd doorgang, dus ik vind het wel begrijpelijk dat velen hier nog een slag om de arm hadden gehouden en op het laatste moment niet konden. Er werd inderdaad pas heel laat iets concreet, en dat is lastig plannen (ook in verband met de afstanden).

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 10:32

ja dat klopt, misschien probeer ik nog een nieuwe datum inderdaad en dan het topic wat warmer houden. Het zou toch wel heel jammer zijn als het helemaal niet door gaat.
Ik moet ook zeggen het was mijn eerste zelfgeorganiseerde meeting en ik ben van mezelf nogal chaotisch. Het lijkt toch allemaal veel makkelijker en minder werk als je mee doet met een meeting die iemand anders organiseert haha ;). Maarja, wel een goeie les voor mezelf ook.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:43

Mijn ervaring bij dit soort dingen is dat teveel rekening houden met iedereen ook averechts kan werken :) Dus gewoon: Paleis Het Loo, 19 juni (ofzo). :)

Froetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:49

Als er een nieuwe datum komt wil ik ook graag mee! :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 11:20

Als er een nieuwe datum komt en wij kunnen willen we nog steeds graag mee. :j

Bij mooi weer zondag gaan Mara en ik alleen op pad voor foto's, heb ik hopelijk een mooi voorbeeld om te laten zien.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 14:18

Ik lees dit nu pas. Heb helaas geen mail ontvangen, maar omdat ik als 5e reserve op de lijst stond had ik er ook niet meer op gerekend mee te kunnen.

Als er een andere datum komt zou ik me wel graag weer willen aanmelden!