Dressuurpaarden en pony's meeting Groningen/Drenthe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 09:47

Citaat:
DrawnHorse | 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni
Naaoommii | 1 juni
VHPhoto
Coronalime
Pimaude l 11 mei, 1 juni
WiancaR | 4 mei, 1 juni
Adje30
MarjoleinS

Sannerocky | 1 juni

Xmaaiike | 11 mei, 25 mei?, 1 juni
Royaltjuh
Liefmeisje15 | 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni
Bren79
ChelseaII | 11 mei, 25 mei en 1 juni
Cp112 | 1 juni
Joyced

Josje4

De fotografen en modellen die tot nu toe mee gaan zijn dik gedrukt.
Laatst bijgewerkt door liefmeisje15 op 03-03-14 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:49

Jammer dan kunnen wij ondanks dat we zijn gekozen ineens niet meer mee kunnen. Lijkt me niet de bedoeling van een meeting waar alles al in vast stond. Rare gang van zaken

Dan moet ik me ook afmelden kan moeilijk vanuit Oostenrijk geen en weer reizen
Laatst bijgewerkt door Seven op 03-03-14 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Adje30

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 09:50

liefmeisje15 schreef:
Citaat:
DrawnHorse | 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni
Naaoommii | 1 juni
VHPhoto
Coronalime
Pimaude l 11 mei, 1 juni
WiancaR | 4 mei, 1 juni
Adje30 4 mei, 11 mei, 18 mei en 25 mei
MarjoleinS

Sannerocky | 1 juni

Xmaaiike | 11 mei, 25 mei?, 1 juni
Royaltjuh
Liefmeisje15 | 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni
Bren79
ChelseaII | 11 mei, 25 mei en 1 juni
Cp112 | 1 juni
Joyced

Josje4

De fotografen en modellen die tot nu toe mee gaan zijn dik gedrukt.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 09:54

Seven schreef:
Jammer dan kunnen wij ondanks dat we zijn gekozen ineens niet meer mee kunnen. Lijkt me niet de bedoeling van een meeting waar alles al in vast stond. Rare gang van zaken

Dan moet ik me ook afmelden kan moeilijk vanuit Oostenrijk geen en weer reizen

Helaas, zoals eerder gezegd: ik kan het niet mooier maken dan dat het is. Misschien was het handig geweest eerst de locatie vast te stellen en daarna pas de datum, maar dat is een leer voor de volgende keer.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:00

Er zijn toch ook andere locaties waar iedereen heen zou kunnen deze is gekozen prima maar de datum stond al vast ik heb ook vrij gevraagd mijn ruiter ook

Ik vind het vrij kwalijk dat er nu zo makkelijk gezegd word ja sorry dat weten we voor de volgende keer. De modellen zijn niet voor niets gekozen ik zou er als fotograaf dan ook niet blij mee zijn als alles zo om gegooid zou worden.

Dit is in ieder geval in mijn ogen niet zoals het zou horen ik geef toch een paard op voor april omdat we dan kunnen

Anoniem

Re: Dressuurpaarden en pony's meeting Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:03

Ik vind het ook jammer dat er nu opeens een andere datum gekozen moeten worden. Ik kan wel twee andere data maar het is jammer dat niet alle gekozen modellen meer mee kunnen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:07

Dat de locatie nog niet bekend was wst iedereen van te voren en hielden daar rekening mee dat het eventueel te ver uit kon gaan vallen.

De datum was al gekozen en hebben mensen vrij voor gevraagd.

Ik kan ook een andere datum toevallig wel maar ben er nog steeds voor het gewoon de 27e te doen en een andere locatie te zoeken.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 10:21

Seven schreef:
Er zijn toch ook andere locaties waar iedereen heen zou kunnen deze is gekozen prima maar de datum stond al vast ik heb ook vrij gevraagd mijn ruiter ook

Ik vind het vrij kwalijk dat er nu zo makkelijk gezegd word ja sorry dat weten we voor de volgende keer. De modellen zijn niet voor niets gekozen ik zou er als fotograaf dan ook niet blij mee zijn als alles zo om gegooid zou worden.

Dit is in ieder geval in mijn ogen niet zoals het zou horen ik geef toch een paard op voor april omdat we dan kunnen

De reserve modellen zijn ook gekozen. Die zijn ook prima, niets mis mee. Alles lag enorm dicht bij elkaar met de stemming dus ik neem aan dat dit voor de fotografen geen probleem is.

Ik vind het nog al raar dat je mij hierom zo aanvalt. Ik heb constant mijn best gedaan om het voor iedereen mogelijk te maken. Natuurlijk wil ik ook graag dat alles soepel verloopt en iedereen tevreden is en we met de groep kunnen gaan die we besproken hebben.

Je weet zelf ook wel dat ''even'' een andere locatie opzoeken niet zo makkelijk gaat, en al helemaal niet nu de tijd een beetje begint te dringen. Nu hebben we een locatie die voor iedereen te bereiken is, wanneer we een andere locatie kiezen is de kans ook groot dat er een aantal niet mee kunnen en dan zijn zij ontevreden.. Kortom, het is enorm moeilijk om het iedereen naar zijn zin te maken hoe graag ik het ook wil, begrijp mij niet verkeerd.

Ik vind het echt net zo vervelend als jullie, maar het is lastig aangezien we afhankelijk zijn van een eigenaar.

Daar komt nog bij: er zijn een helemaal dagen in een jaar, mochten er teveel niet kunnen, zoeken we desnoods een andere datum, maar voor iedereen bereikbare, mooie locaties waar we ook nog eens terecht mogen zijn er niet zoveel.
Laatst bijgewerkt door liefmeisje15 op 03-03-14 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:24

Fotomeetings organiseren is altijd lastig!
Zeker nu je ook afhankelijk bent van derden (locatie).
Ik wacht af wat de datum wordt en kijk dan of ik kan, aangezien ik reserve ben.
Ik kan zoals het nu lijkt alle data wel

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 10:57

Natuurlijk spreek ik jou er op aan jij bent de organisatie :j

De datum stond vast, als het op die locatie niet kan zoek dan een andere. Er zijn meerdere die dat al hebben aangegeven maar dat lijkt niet te worden gelezen

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 10:59

Seven schreef:
Natuurlijk spreek ik jou er op aan jij bent de organisatie :j

De datum stond vast, als het op die locatie niet kan zoek dan een andere. Er zijn meerdere die dat al hebben aangegeven maar dat lijkt niet te worden gelezen

Aanspreken is prima, als het maar op een normale manier gebeurd. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 11:02

Ik heb nergens op een niet "normale" manier gesproken ik geef gewoon aan dat dit niet de manier is in mijn ogen.

Ik heb al veel meetings mee gelopen ea, en als je een datum afspreekt ga je zeker niet als mensen ruim van te voren al vrij hebben gevraagd alles in een keer omgooien, dat kijk je wat kan in deze meeting naar een andere locatie op die datum wat zeker moet kunnen in deze omgeving

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 12:55

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:08

Ik ben t verder wel met Seven eens.
Verder is er naast dat maaike gevraagd heeft bij haar trainster maar 1 mailtje verstuurd naar Exloo en verder is er geen actie ondernomen terwijl er al meer lokaties voorbij zijn gekomen waar niet op gereageerd is en met bellen of langsgaan vind ik trouwens een snellere optie zodat je kan uitleggen wat de bedoeling is, en je weet direct hoe het terrein is als je deze niet kent, en je dus ook sneller antwoord hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 13:23

TS doet haar best. een fotomeeting organiseren in ontzettend moeilijk - mede omdat er zoveel mensen het ermee eens moeten zijn. Ik vind dat ze het goed doet. Wel heel jammer natuurlijk als je al vrij hebt gevraagd, maar wellicht kun je dat ook weer terugdraaien?

Wie het er niet mee eens is qua datumverandering kan misschien even helpen zoeken naar een locatie in de buurt? (voor degene die nog niets had aangegeven) en wellicht dat TS er dan uitkomt met wat extra hulp, tips en ideeën. Het idee is namelijk super leuk, en laten we dat ook proberen leuk te houden! :-)

ChelseaII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:38

Het is inderdaad erg lastig om met een grote groep mensen iets te organiseren qua datum en locatie. Je zult het toch houden dat sommige mensen afhaken.

Als het meerendeel toch naar Exloo of Grolloo wil op 27 april en dit valt allemaal te regelen, dan moet dat maar gebeuren! Ik ga dan zelf afzeggen, want voor mij is dit te ver, maar ja, zoals ik al zei zullen er altijd mensen zijn die zullen afhaken en of dat nou qua locatie of datum is maakt maakt niet uit...

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik heb zelf veel rond gekeken in de omgeving Assen, maar ik kan zelf niks vinden... Tynaarlo vond ik een erg mooie en qua afstand voor iedereen geloof ik wel een goede locatie.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:40

Er zijn inderdaad meerdere locaties aangegeven en er zullen zeker meer zijn waar het wel de geplande datum kan.

Ts zal zeker haar best doen daar twijfel ik niet aan maar alles zo omgooien is niet handig dat moet gezegd kunnen worden lijkt me.
Dat het voor iedereen fijn moet zijn dat gaat nooit lukken maar de datum stond vast die dag kon iedereen laten we die dan zo houden. Exloo- Emmen waren de meeste het mee eens waarom die niet meer kunnen is mij een raadsel

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:46

Ik kan nu nog geen toezeggingen doen qua andere datum. Zoals het nu lijkt zijn de meeste stemmen voor 1 juni, dat is nog zover weg dat ik niet ga toezeggen dat ik (of de pony) dan kan.
Daarom stem ik niet voor een andere datum. Ik hoor het wel als er wat definitief is, of evt de 27e op andere locatie. Dan zal ik zien of het lukt of dat ik me af meld.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:58

Zoals ik het gelezen had was Exloo voor de meesten de max Emmen was te ver en diegenen die vanuit onderin drenthe kwamen was dat ook allemaal prima dus zoeken rondom assen als Exloo niet door kon gaan daar kwam Tynaarlo uit helaas kan het niet op die datum, maar over Exloo niet meer gelezen of het dan daar wel kon. Assen zelf viel af omdat de omgeving niet top is. Nu is Grolloo dichtbij Assen en naast paardendal is daar nog een pensionstal in de buurt nu weet ik niet hoe de bak enz daar is heb een keer een advertentie voorbij zien komen dat zag er best wel ok uit nu weet ik niet wie er daar meer bekend is en dus ook weet over welke ik het heb misschien dat met deze ook contact kan worden opgenomen.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 15:51

Exloo was die datum iets met IJslanders, de dressuur ringen waren wel vrij. Ik weet niet of jullie bekend zijn met Exloo maar zover ik mij kan herinneren ligt die baan voor de IJslanders precies achter de dressuurpistes waardoor je dus de IJslanders op de achtergrond krijgt of wanneer je van de andere kant fotografeert de manege. Geen mooie achtergronden dus. Grolloo heb ik nog niet bekeken dat zal ik thuis even doen. Emmen was voor een aantal te ver evenals Tolbert dacht ik.

Ik wil graag naar andere opties kijken maar het zou wel fijn zijn als het wat gemoedelijker word. Anders heb ik er in ieder geval geen zin meer in. Chagrijnig worden om zoiets is niet nodig lijkt me, er zijn ergere dingen.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:42

Al met paardendal contact gehad?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:25

Dat paardendal ziet er wel echt top uit <3

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:40

paardendal ziet er idd erg mooi uit! En Grolloo licht voor iedereen wel redelijk centraal toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:04

Is er al meer bekend inmiddels?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 11:48

Daar ben ik ook wel benieuwd na..