Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evelien1000 schreef:Voor het zeegbos kun je ook de eindhalte van lijn 7 nemen maar dat is n beetje om en duurderhet zeegbos lijkt me opzich een goede vervanger als locatie.
Ik vind het hele mooie foto's. Het stoort mij dat er bij de nek geen contrast is en het eigenlijk een zwarte vlek lijkt terwijl er in het gezicht een mooi contrast zit zegmaar.
Eviii_x schreef:evelien1000 schreef:Voor het zeegbos kun je ook de eindhalte van lijn 7 nemen maar dat is n beetje om en duurderhet zeegbos lijkt me opzich een goede vervanger als locatie.
Ik vind het hele mooie foto's. Het stoort mij dat er bij de nek geen contrast is en het eigenlijk een zwarte vlek lijkt terwijl er in het gezicht een mooi contrast zit zegmaar.
Klopt, lijn 7 is idd duurder en om, dus ik raad lijn 4 dan aan
Hoe zou ik dat kunnen veranderen? Kan de hele foto wel wat lichter maken maar dan is het contrast in de kop weg..
evelien1000 schreef:Heb photoshop cs5. Geen idee wat je bedoelt maar ik ga wel kijken of ik het contrast in de hals kan verminderenEviii_x schreef:Klopt, lijn 7 is idd duurder en om, dus ik raad lijn 4 dan aan
Hoe zou ik dat kunnen veranderen? Kan de hele foto wel wat lichter maken maar dan is het contrast in de kop weg..
En als je nou de schaduwen minder maakt? Ik weet niet of dat kan met jouw bewerkprogramma, anders zou ik het zo laten.
evelien1000 schreef:Kan iemand mij uitleggen waar dat is? Ik ben nog nooit achter de rijkerswoerdseplasse geweest.