Merlinde, wat kan Tinka aan? Want Smurffie, ik weet niet wat voor jou het makkelijkste is. Want als Tinka gewoon in de paddock kan, en evt onder het zadel, zou je als je wilt de pony bij jouw paarden komen. Maar dat hangt even af van wat Tinka kan..
Bijna heeft iemand nog een adres voor de TomTom, sorry als dat al eerder is gemeld en ik dat gemist heb.
Loeky01
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-14 08:59
Het stond in de OP haha! Maar bij deze.
Citaat:
Adres van de parkeerplaats; De Kuil Wassenaarseslag 28a 2242 PG Wassenaar
NorwayFjord
Geplaatst: 11-04-14 09:19
Ik heb er zin in
AvWShots
Geplaatst: 11-04-14 09:36
Tinka kan gewoon haar normale dingen weer doen Het was een hoefzweer, dus het is geen blessure die we zouden kunnen overbelasten oid. Deze is er uit gesneden door de DA en ook het stukje wat hij maar weg heeft hoeven snijden valt erg mee, je ziet er bijna niets meer van
Het was achteraf echt een mini stukje wat eruit is gesneden Maar de vraag is of Ollie meewerkt.. Die is van de week heel erg geschrokken met op en af stappen dus ik kijk op het moment zelf even aan of ik erop kom.
Hou Tinka en Ollie dus maar gewoon als 1 met rijden. Ze kunnen wel allebei in de paddock, maar ik vind het niet erg als ze wat korter kunnen hoor. Wil daarin best wat schikken
Ik neem in totaal 3 fotografen mee naast mijzelf vanaf Alphen aan den Rijn station;) Al mijn spul is al klaar. Kaartjes in mijn tas. Batterijen opgeladen, alleen lensje nog poetsen hè Jikke;) Helemaal zin in.
Aan de eigenaren heel veel succes met jullie paardjes in het net krijgen (en houden hihi). Ben benieuwd naar al jullie knappe kinderen.
Het extra model wat ik heb geregeld heet overigens Belle en is een kwpn (dacht ik) merrie. Eigenaresse zal haar in de knotten zetten gezien ze een sportcoupe heeft. Nog meer wensen?
*zucht* ik weet al weer waarom ik meetings organiseren niet zo leuk vind. Al die PB's
Ik heb iedereen even een PB'tje gestuurd met mijn nummer! Gelieve alleen te bereiken als er iets is. Ik zal vanaf nu tot morgenochtend waarschijnlijk niet meer op bokt zijn. Morgen zit ik om 07;40 in de bus als het goed is dus dan ben ik weer op bokt online .
Ik lees nog wel mee maar de Kuil is best duur om te staan. Ik weet niet meer hoeveel maar ik dacht 5 of 10 euro als je er lang staat en je moet contant betalen. Veel plezier morgen.
Ik kan overigens toch nog wel online dus ik lees rustig mee. Heb er zin in!
AvWShots
Geplaatst: 11-04-14 15:22
Ik meen mij te herinneren. Auto 2.50, auto met trailer 5euro. En dat voor de hele dag. Valt mij alles mee dus, als je kijkt bij dingen waar je per uur moet betalen. Zijn ook vaak gematst met de trailer voor 2.50.