Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rubio_lover schreef:Is het een grote parkeerplaats? Ik denk dat het door het lekkere weer nog wel eens druk kan worden op het strand, dus ik vroeg me af of je dan nog steeds daar kunt parkeren.
XxJustinexX schreef:Nou hierbij dan alle info incl. schema voor zaterdag
Lees dit allemaal AUB even goed door.
Voor contact op de dag zelf kan je mijn nummer of die van elvira vragen per PB. We hopen dat het een leuke en gezellige dag gaat worden, maar zoals het weerbericht eruit ziet wordt het super!
Ik print het schema uit dus we hebben dan in ieder geval een schema op papier!
Wel wil ik jullie vragen om allemaal (de modellen) een handje extra mee te nemen, voor bijvoorbeeld hulp bij aandacht trekken en het vasthouden van reflectieschermen (Resultaat van de foto's wordt dan alleen maar mooier! maar als de fotografen dit moeten doen betekend het dus automatisch minder tijd/minder foto's)
Verzamelen : 10 uur!
We beginnen om half 11
Groepje A - XxJustinexX - Kani_ejj - Marcato
Groepje B - K_im - Sparkles
Groepje C - Hamsterfan - Blitz22
10:30
Groepje A - Moortje
Groepje B - Tatanka
Groepje C - Lobke
10:50
Groepje A - Lobke
Groepje B - Moortje
Groepje C - Tatanka
11:10
Groepje A - Tatanka
Groepje B - Lobke
Groepje C - Moortje
Tot 11:30 en dan vanaf 11:30 tot 12:30 is er gelegenheid om de paarden 1 voor 1 los te gooien in de paddock en evt. speciale verzoekjes te doen.
De middaggroep verzamelen om 12:30 en we beginnen om 13:00 (zo hebben de fotografen ook nog even pauze tussendoor)
13:00
Groepje A - Rubio
Groepje B - Bacchante
Groepje C - Montana
13:20
Groepje A - Montana
Groepje B - Rubio
Groepje C - Bacchante
13:40
Groepje A - Bacchante
Groepje B - Montana
Groepje C - Rubio
Tot 14:00 van 14:00 tot 15:00 uur is er mogelijkheid tot het losgooien in de paddock en evt. speciale verzoekjes!
Rond 15:00 gaan we dan ook netjes alles met zijn allen opruimen.
Route info:
Hierbij de route beschrijving, mochten jullie het niet kunnen vinden, vraag even via pb naar mijn nummer en het nummer van elvira, wij zullen er eerder zijn en langs dat pad gaan staan waar je in moet !Het pad waar wij opgaan heet het vliegerpad (dit vind je navigatie niet!) en het parkeren is gratis!
[ Afbeelding ]
Als je wijk aan zee in rijd rij je tegen een veld aan daar ga je rechtdoor (verlengde voorstraat) Als je aan het einde van het veld bent ga je rechts af de zeecroft op , als je die straat uitrijd ga je linksaf (julianaplein) en dan kom je als je doorrijd op de hogeweg die rijd je alleen maar rechtdoor (je komt een splitsing tegen, maar rij nog steeds recthdoor, de weg buigt dan een beetje af deze weg blijven volgen (dit is richting de pier) dit heet de reyndersweg. Op deze weg neem je de eerste afslag (dus strandopgang) aan je rechterkant, hier is een parkeerplaats en dan ben je op het vliegerpad
Wat je dus in kan vullen in de navigatie is ryendersweg (velsen-noord als plaats want die weg valt onder velsen en het strand onder wijk aan zee)
Hier dus :
https://lh3.googleusercontent.com/-AmCqAHLvN-Q/UzK1kwgHRlI/AAAAAAAAFG8/kMgDb1HP7FA/w1044-h587-no/vliegerpad.png
Ook nog even gefilmd met maps
Let niet op mijn mooie commentaar![]()
![]()
Dit is deel 1 dus waar je wijk aan zee in rijd
[ Video ]
En dit deel 2 (omdat maps niet meewerkte)
[ Video ]