Ja dat dacht ik ook en me echt een tijd gek gepuzzeld. 4 groepen met fotografen, 4 decor's EN 4 modellen denk dat het daarom niet zo werkt als ik dacht.
Als iemand anders er wel uit kan komen hoor ik het graag.
joey_lover
Geplaatst: 25-04-14 17:55
Wil je dat alle modellen alle 4 de decor's krijgen en bij elk décor ook door alle 4 de fotografen op de foto worden gezet? Zo ja, dan is dat, volgens mij, onmogelijk met 4 tijden. Je moet dus of vaker gaan wisselen, of niet iedereen krijgt overal een foto van.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-14 18:01
Daar kwam ik achter ja, vaker wisselen had ik nog niet aan gedacht, dank je, wellicht wel wat vermoeiender voor de modellen....
hamsterfan
Geplaatst: 27-04-14 23:30
Ik volg nog steeds het topic (als 4e reserve) en vroeg me af of er nog veranderingen waren gekomen in de lijst van fotografen?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 12:07
Nee nog geen veranderingen...fijn dat je het topic volgt.
xBVN
Geplaatst: 28-04-14 12:51
Ik zou liever wat vaker wisselen, bijvoorbeeld met een halfuur tijd per model, en dan wat langer door gaan/eerder beginnen. Weet alleen niet of dat voor de modellen te vermoeiend is...
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 13:05
Extra pauzes dan misschien. Ik ga een nieuw schema maken waarin er vaker gewisseld wordt.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 17:59
Nieuw schema...als we dit schema ook gaan aanhouden beginnen en eindigen de groepen fotografen met hetzelfde model en decor, is dan wel zo fijn als alle modellen 2 outfits hebben.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 19:53
Mua is geregeld. Ze maakt mooie make up vind ik, hier wat voorbeelden van haar....
Edit: weggehaald, zie nu dat de foto's het nier doen, deze volgen nog.
yeahh de laatste schema vind ik het beste ! Ik ben nog niet echt bezig met mijn outfit etc. aangezien ik over twee weken mijn examens heb... Daarna heb ik alle tijd !
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 14:57
Top......Succes met je examens!
Astor
Geplaatst: 05-05-14 11:19
Ik wil graag wel de foto's van de MUA zien Super fijn dat je iemand hebt kunnen regelen. Kan zij ook de haren van de modellen doen of moeten we nog iemand anders zoeken daarvoor?
Ik heb gisteren voor het eerst geoefend met modellen, en moet zeggen dat ik het erg leuk vond.
xBVN
Geplaatst: 05-05-14 11:33
Komt er hier iemand toevallig uit de buurt van Nijmegen en omgeving ? Ik ben even aan het denken over mijn vervoer..
Leuke foto's hierboven !
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-14 12:21
Mooi Astor! Had ze voorbij zie komen ook op je facebook pagina.
Zal de foto's van visagiste gauw even plaatsen ja.
Haar kunnen we ook zelf doen, ben er wel handig mee. Bij de visagie al aan de max. met vergoeding. Tenzij we iemand kunnen vinden die dat kosteloos wil doen.
Ik heb een hele mooie kanten lange ecru rok gekocht laatst en als de jurk niks wordt krijg Mara die rok aan, wat er op komt moet ik nog even bedenken.
Ben niet zo'n shopper maar dit seizoen ga ik echt helemaal los! Wat een gave spullen liggen er nu in de winkels.
Vind het wel spannend, dit wordt dan mijn eerste fotomeeting met menselijke modellen, ben ook al wel aan het oefenen op Mara. Weet wat voor sfeer en kleuren ik wil hebben maar het zo te krijgen is een 2de.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-14 12:11
Ik ga vandaag spullen halen en klussen aan de schommel. Als hij af is wil ik hem daar ook even gaan ophangen en een paar foto's maken.
Super bezig weer jis Help me herinneren dat ik mijn gitaar meeneem
Fira
Geplaatst: 14-05-14 09:17
Ik ben trouwens echt benieuwd naar de kleding van Mara, Jis! Volgens mij wordt dat zó mooi.
Is het goed als ik op blote voeten ga? Mijn budget is echt enorm gekrompen aangezien ik sinds deze maand op kamers zit! En ook qua outfit ben ik er nog niet helemaal over uit, ik vind alles zó mooi ... Heeft iemand een betaalbare site? En wat hebben de fotografen liever; lange jurk, korte jurk, legging, kort broekje, of ligt dat helemaal aan het model zelf?
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-14 11:05
xBVN schreef:
Heel leuk !
Dank je wel.
Zal ik doen Yvonne.
Wat leuk Fira op kamers! Ver weg van je ouders of valt dat wel mee?
Als de schommel daar gaat proefdraaien gaat Mara mee in 1 van de outfits en maak ik wat foto's. De hoed met bloemen die ik aan het maken ben wordt het niet denk ik, vind eigenlijk de flap te klein. Heb wel 2 andere hoeden liggen die in ieder geval mee gaan.
Zal straks even een foto plaatsen van de rok die gebruikt gaat worden als de jurk niet af komt of niet mooi genoeg wordt.
Blote voeten vind ik prima hoor Fira, zeker bij een romantische look is dat mooi. Bij een legging is dat dan misschien wel weer wat minder. Zolang je 2 duidelijke bohemian looks hebt maakt het niet uit of het lang, kort, broek, rok of jurk wordt.
Ik was laatst met Mara in Almere daar waren 2 winkels met leuke bohemian kleding die niet duur waren en daarbij ook nog eens afgeprijsd. Daar heb ik die rok gehaald en nog wat dingen. Liggen aan de Bottelaarpassage.
Kringlopen doe ik al jaren en ik haal de laatste tijd ook van marktplaats. Kringloop moet je mazzel hebben en bij marktplaats kan je echt gericht zoeken op bohemian kleding.
Ik neem ook nog wat kleding (voornamelijk maat m) mee dat geleend kan worden mochten de modellen en fotografen dat willen.