Ik zou heeeel graag van iedereen het mailadres ontvangen zodat ik de foto's via de mail kan sturen! Willen jullie ook even zeggen bij welke hond je dan hoort??
Meijer1990
Geplaatst: 19-03-14 11:00
Alle foto's staan op mijn facebook site. Weet dat de blonde hond Rosi heet maar ben de andere naam even kwijt
Wat vinden jullie van mijn nieuwe watermerk. Snap nu eigenlijk hoe het werkt. Gelijk met mijn nieuwe website erop. Gaat nog iets worden mijn fotografie
Ik hoop vanavond meer en deels af te hebben, ik zorg eerst voor 5 foto's. De rest kom morgen avond dan. Dan kan ik eventueel de site laten zien en kunnen mensen na bestellen voor als ze dit willen!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe watermerk. Snap nu eigenlijk hoe het werkt. Gelijk met mijn nieuwe website erop. Gaat nog iets worden mijn fotografie
Ik vind hem mooi, vooral het idee om je initialen erachter te zetten. Duidelijk en niet overdreven opvallend
Lotte en de twee mooie labradors staan ook in het album:
Hoffa
Geplaatst: 19-03-14 21:57
ah super mooie foto's komen er voorbij, jullie zijn echt allemaal super snel. Ik kan mijn foto's pas het laatste weekend van maart allemaal online zetten. Het is mij helaas niet meer gelukt om ze af te krijgen en morgen ga ik lekker een weekje op vakantie
Excuses voor de vertraging! Na mijn vakantie ga ik gelijk weer aan de slag!