Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
XxJustinexX schreef:Ik ontvang graag een qoute van dit lijstje, met laatste bevestiging wat heb je al aan kleding en wat zijn je ideen en een moodboard voor de visagisten!
* + AZNLady - Amy
* + _likepink_ - Iris
* + zodiacje - Anja
* + jMarx -Jeffrey
* + team_sublime - patricia
* + Lipydo - Wendy
En ging iedereeen van dit lijstje nog mee? Graag voor maandag een bevestiging, anders kan ik nog andere mensen regelen. De fotografen laat ik zo als daar afhaakjes komen maar bij de modellen zou het jammer zijn
* + XxJustinexX - Justine
* + Bagheera_206 - Richard
* + Leo - Marylon
* + Robin - Rhyddid
* + Jessie - _Jessie
* + saskiakefie - Saskia
* + Esmé - hazira
* + Jitske -Jitske
Ik ga nog even keihard mn stinkende best doen om alles op alles te zetten voor een gave locatie, en als iedereen bevestigd heeft kan ik een schemaatje maken!
Jitske schreef:Baal als een stekker, maar ik ga me helaas afmelden als fotograaf. Ik heb een 'blessure' aan mijn hand. Weet nog niet precies wat, ga binnenkort getest worden op CTS.
Maargoed, dat zorgt er iig voor dat ik mijn camera niet kan vasthouden zonder dat ik de volgende dag met een verlamde hand door overbelasting wakker wordt.
Baal echt heul heul heul erg, had er echt zin in
Anja, mag ik jou lief aankijken om een pakketje mee te nemen voor Marylon/Leo? Ik heb haar gooitentje nog, die zou ik zondag meenemen. Als dat geen probleem is wil ik hem van de week wel even langsbrengen
Jitske schreef:Als je toch Ockenburg voor elkaar krijgt kom ik wel buurten hoor (koffie? Koekjes?). Das 5 minuten van mn huis