Kwijt? Hoe kan dat nou zomaar? Wat balen zou dat zijn zeg.. Mijn foto's van Future zijn op 1 na af en komen straks online om te kiezen!
hamsterfan
Geplaatst: 18-11-13 21:09
Ja ik ben ze echt kwijt dus nu definitief. Dacht misschien verkeerd gesorteerd net maar helaas.. De laatste foto's zijn van het rijden, terwijl die van de steiger foto's juist goed gelukt leken
Ik weet niet precies hoe het kan, een kaartje gaf een foutmelding volgens de computer en moest een controle uitvoeren. Heb ik niet gedaan omdat ik bang was dat ik dan alle foto's kwijt zou zijn dus heb ze eerst over gezet, enkele afbeeldingen deden het niet, maar dat weet ik van te voren dat dat een crash is op het kaartje, de foto's die ik daarna maak doen het dan ook gewoon en dat weet ik want gebruik hem wel vaker, maar kreeg nu enkele foutmeldingen en heb ze ook gewoon niet in de map zien staan Heb daarna beide kaartjes geformatteerd vanwege de foutmeldingen die ik kreeg en aangezien er niks meer in stond behalve de 'gecrashte' lege bestanden/afbeeldingen
Haha oke je hebt n punt. Je moet m maar vertellen dat die deze vakantie geen inspiratie moet putten uit Karlijn haar wangedrag xD. Ben heel benieuwd of ze dit jaar weer wat rustiger gaat zijn op vakantie, vorig jaar tijdens de vakantie was ze op t eind best heel mak ^^,
Marit
Geplaatst: 19-11-13 13:03
Ben nu bezig met Rabette
gr_roos
Geplaatst: 19-11-13 13:16
Ik blijf in herhaling vallen, maar wat een mooie foto's komen er weer voorbij. Ik vind dat vage licht mistige van de achtergrond wel erg mooi.
Marit, ook al weer zo'n mooie foto van mijn merrie, jij hoeft in ieder geval geen teugels weg te werken