Hoe ga je bepalen of diegene op de reservelijst (wie zijn dat trouwens?) wel of niet mee mogen?
En waar in de Heldense bossen wordt de fotomeeting trouwens gehouden? Ik weet zelf van een hele mooie plek met óók een grote mooie zandvlakte omgeven door bomen, maar dat is meer richting Kessel dan richting Helden.
Ik pak de laatste lijst van de meeting, diegene die daarbij stonden hebben 1e voorrang, daarna komen de mensen die het laatst afgemeld hebben ( heb er dus 1 als 2e voorrang staan, die waarbij IK een fout had gemaakt, ) ondertussen was er dus 1 plek vrijgekomen. diegene gaat nu dus mee
komt er weer een plek vrij, dan ben JIJ aan de beurt
Ik heb al een plekje, is ongeveer zoals jij verteld in je beschrijving, dus kan goed zijn dat dat die plek is
Maartje1990
Geplaatst: 29-09-13 23:05
Deze toevallig? Vlakbij zo'n hokje van de trimclub?
Ylvy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-13 23:06
dat is de parkeerplaats zoals ik het goed zie maar dat weet ik niet zeker
ik heb iets verderop een zandvlakte gevonden waar bijna nooit iemand komt, groot genoeg voor 5 paarden in de ochtend en 5 in de middag.
Nou er is dus.. waar wij heengaan, een groot vierkant vlak, ( echt vierkant, saai, gewoon recht ) dat is de parkeerplaats daarna loop je 5/10 minuten en dan kom je door een vrij smal gangetje en dan ben je er
maar dat is dan ook de rede dat wij een aantal posten hebben staan waar je je moet melden zodat we weten dat je het gevonden hebt
eenmaal op de parkeerplaats verzamelen we iedereen en dan gaan we dat stuk dus lopen
Raspoetin wordt in de week van tevoren toch nog geschoren, maar mijn moeder kan het best goed, dus waarschijnlijk zie je het niet eens alleen dat hij niet meer van die lelijke lange haren in zijn nek heeft, maar dat is de bedoeling