Sinds dien heb ik een externe harde schijf. Je kan ook zo iets als een cloud of dropbox online nemen. Maar goed dan zul je net zien dat internet overlijd ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gytrash24 schreef:nou -_- gister ging beetje mis hier. Gelukkig heb ik een externe schijf voor dit soort bestanden.
mijn computer dacht laat ik eens even crashen en alles laten verdwijnenhaha dacht het niet vriend ik was je al lang voor.
Maar goed ik ben dus wat vertraging opgelopen omdat ik mijn computer helemaal opnieuw heb moeten installeren en de instellingen weer zo te zetten dat die geschikt is voor elena gebruik![]()
Chaniek_M haar foto's zijn op het moment aan het verzenden en met een beetje geluk heb ik rond het einde van de middag die van AnoukDouwe97 ook klaar.
Ik moet van AnoukDouwe97 nog het email adres. Heeft iemand die... ik kan haar geen pb versturen op de ene of andere manier...
Daisyree schreef:Oh wat een verschil. Wat een guppie was ze daar nog. Maar ook al een heel hoog schattigheidsgehalte.
En ja ik ben echt voor haar gevallen, gebeurd me niet vaak. Heb al jaren geen eigen paard meer, maar voor zo'n dier wil je dan de uitzondering maken.
Dus lief voor haar zijn en koesteren, jullie hebben ook zo'n hechte band. Fijn om te zien.