Dit is het luchtigste, kan niet zo goed tegen de warmte Maar doe wel mijn kisten eronderaan, die zweten iets minder dan de jophurs. De combinatie wordt steeds beter
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 21-07-13 08:20
Ik zie het helemaal voor me.
Ik trek gewoon mijn gympen aan...maar weet nu al dat ik in de pauze een paar kilo zand eruit moet halen...
Cyn, ik moet Leane (middaggroep) even helpen met Velvet uitladen dus zij belt mij als ze er bijna is. Loop jij dan ook mee naar voren om de rest van de groep op te vangen?
Gympen heb ik niet, het is of kisten, jophurs of slippers.
Mijn kinderen vonden dat wel helemaal geweldig toen op Hulshorst dat zand in de schoenen. En oma is dan ook wel zo gek dat ze zegt dan nemen we dat mee en dan kunnen we thuis een zandbak maken. Zo reed ik dus terug met een emmer en een zak met zand
Qua strepen zullen mijne de ergste zijn vrees ik... Aan de binnenkant. Lang leve spruitje zijn, 12 jarige leeftijd met de pil beginnen en dan als een speer voller worden. Het ziet er echt niet uit. Alleen thuis en op stal loop ik soms met korte broek..
Oh trouwens.. Naast 20 paaltjes, 2x 200m draad heb ik ook t stroomapparaat mee. Is wel de eerste keer dus vraag ik Jennefer even om te assisteren denk ik.
Ik heb helaas de knotten eruit moeten halen. Gisternacht met het naar binnen zetten en voeren begon hij tegen de staldeur op te schurken dus heb ze er toen alsnog uitgehaald.
Helaas geen tijd om weer opnieuw te knotten (want als ik het doe moet het mooi zijn en dat ging ik echt niet redden met de tijd)
ik ben ook thuis en vond het ook gezellig, leuk om weer meer bokkertjes te kennen!! laptop is bezig om alle foto's op mn schijf te zetten, kan ik ondertussen douchen!!