Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Re: Fotomeeting Borgerswold 21 Juli Veendam, vervolg op 2012?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 09:56

Ik heb topanga gisteren ingepakt met een vliegendeken met hals en masker.. de dazen waren haar zo aan het teisteren. Nu is ze veel rustiger. Inmiddels mn hoofdstel gepoetst, dadelijk even naar Stadskanaal op zoek naar een bordeauxrood shirtje.. ben benieuwd :)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:07

Zou dat kunnen wat later beginnen, dan zijn we iets later klaar. Ik probeer van alles te regelen, maar zou makkelijker zijn als tijd iets opgeschoven kan worden misschien ook voor Muurp handiger

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:11

Hoe werkt dit rooster nu?
Moet je in die min van alle 3 modellen fotos maken met 3 fotografen te gelijk??

Misschien ben ik nog niet helemaal wakker :)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:15

Ja 3x3 zeg maar. Dus 3 modellen en die worden in 20 minuten gefotografeerd door 3 fotografen.

Ik baal een beetje dat het vervroegd is, maar het moet wel lukken denk ik.. Half 10 weg, half 8 opstaan.
Ik neem toch wel aan, mocht het programma te kort zijn, dat er eventueel de mogelijkheid is om iets uit te lopen?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:26

Ik vind het ook niet echt een geweldig idee zo'n krap schema. Voor al de laatste dat we met 9 fotografen voor 2 paarden staan ik denk dat dat een beetje een kleine gaos gaat worden. Want met zo veel fotografen heb je kans dat je voor een verkeerde hoek gaat staan en de foto's niet echt geweldig worden ben ik bang.

maar goed we zien het wel.

Seven - ik had een paar pagina's nog wat gezegt alleen volgens mij heb je er over heen gelezen haha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:38

Ik vind dat schema veel te krap om fijne foto's te maken is echt meer tijd per model nodig een kwartier per model is vaak al vrij kort zeker als je een niet meewerkend model hebt.

Ik kan dan zeker geen 15 foto's per model garanderen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:39

Denk wat heb je gezegd?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:43

Het lijkt mij verstandig om het morgeb gewoon aan te kijken! Ik ga sws al niet losgooien, misschien dat er in die tijd een fotograaf wat met mijn paard bezig kan die op dat moment geen fotos van het losgooien wil maken, zo zijn er nog meer sie niet gaan losgooien. Ik denk dat het zich morgen vanzelf oplost. Het schema gaat hoe dan ook uitlopen, daar ontkom je niet aan. Ik denk dat we ons wel wat aan het schema vast moeten houden, maar niet te veel. We hebben in feite de ghele dag! Het wordt inderdaad warm, maar er zijn ook schaduw plekken waar je misschien wat mysterieuze foto's kan maken? Ik heb geen idee, maar ik vind het niet erg om 's middags eventueel iets uit te lopen.

Dit is overigens totaal niet aanvallend bedoel leorah!! Ik vind het super tof dat je de schema's maakt en voor ons weer hebt aangepast. Voor mij pakt het allen nou eenmaal niet zo goed uit, dit nieuwe schema. Maar je kunt niet met iedereen rekening houden, dat snap ik echt wel. Ik hoop alsnig dat het een leuke, leerzame en goede meeting wordt!

*sorry voor mijn typen, ik zit op mijn telefoon ghehe*

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:48

Seven - Ik kan denk ik dan beter bij de nieuwe bushalte staan dan hoef je borger niet in. Ik zal staan bij het bus vak richting groningen. Dan is als je bij borger de n34 op draait meteen de eerste bus vak aan je rechter kant. Vanuit hier kun je ook meteen weer de snel weg op draaien. Dat is denk ik makkelijker, hoelaat sta je er?

Heb ff gekopieerd haha

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:53

Sorry sorry sorry sorry sorry, ik kan morgen onverwachts niet meer. Ik zou vanaf de manege waar ik ponykamp begeleid komen, maar het is nu morgen ineens heel erg druk, dus ze hebben mijn hulp er hard nodig.

Nogmaals sorry sorry sorry voor het hele late afmelden -O-

Veel plezier iedereen!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:54

Wij kunnen vanuit de rotonde de bus baan naast de weg op en gelijk de weg weer op
We moeten er rond 9.15 zijn dus wij vertrekken om half 9

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:56

Dan sta ik daar bij de nieuwe halte bij de rotonde heb een rood zwarte camera tas dus daar aan ben ik te herkennen haha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:03

Komt vast goed wij hebben een spier witte vw passat

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:04

En natuurlijk aan het feit dat je ontzettend lang bent ghehe

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:05

Haha true sanne :')
Maar komt goed!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 12:06

Ik denk dat we het morgen maar even moeten aankijken, maar wel uitgaan van het laatste schema. De fotografen willen graag in groepjes (snap ik), niet iedereen kan zo vroeg s ochtends (snap ik), het wordt bloedheet dus een hele dag tot 4 uur is niet echt gezond (snap ik), iedereen wil goede foto's maken (snap ik) en iedereen wil graag mooie foto's van zijn/haar paard (snap ik). Probeer daar maar es wat van te maken :D.

edit: ik heb toch daadwerkelijk iets gekocht voor morgen dat op een jurk lijkt :7 .. daar zul je me normaliter dus never mee zien lopen (ik ben type sneakers, wijd shirt en sportieve korte broek zeg maar...). ik hoop ZO dat ik er geen spijt van krijg whahaha

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:28

Ik hoef dan pas om half elf te komen toch? Of moet ik er al eerder bij zijn. Kan ik rustig aan doen haha

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:35

Groepjes van 2 per model inderdaad maar 3 fotografen per 3 paarden ik zie niet hoe dat moet werken in 20 min. Ik zie het morgen ben benieuwd hoe dit gaat werken.

Kwa weer moet het niet zo'n probleem zijn lijkt me, vandaag is het ook niet bizar heet en ook gisteren viel het best mee

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:11

Rozenveld schreef:
Het schema ziet er helemaal super uit Leorah. Heel fijn dat het zo kan :D

Eens! Echt top zo!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:38

Gaat helemaal goed komen :)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:42

Ik denk persoonlijk ook dat de tijden te kort zijn. Meestal wordt er (minimaal!) 10 minuten uitgetrokken per model, meestal zelfs 15 á 20 minuten.. Nu hebben we ongeveer de helft van de tijd. :=
Dan kan ik 10 dezelfde soort foto's schieten, zonder enige afwisseling. Want er is geen tijd om te verplaatsen oid.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:48

Ja iets meer dan 5 min per model da's te weinig , je hebt niet eens tijd een andere achtergrond te kiezen. Zo is het niet echt de moeite waard dan kan je 1 foto maken van 1 pose en klaar jammer
20 min is soms al krap je wil toch ook afwisseling een model heeft er ook niets aan van alle fotografen precies de zelfde fotos te hebben

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 14:54

Het kan wel anders, dan gaat niet elke fotograaf elk paard op de foto zetten. Dan rouleren we minder vaak en heb je meer tijd.. Maar wel de kans dat je net dat paard mist die je graag wou doen. Weet je.. Het losgooien gaat minder tijd kosten dan ik nu in mn schema heb, er zijn een heel aantal die dat niet willen. Op die tijd is ruimte voor wat uitloop van portretfoto's denk ik. Dan kun je altijd nog het paard waar je meer van wilt vragen op een andere plek of wat ook te gaan staan?

Ik vind het zo wel heel lastig om het iedereen naar de zin te maken.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:03

Ja dat snap ik heel goed. Maar 20 minuten voor 3 modellen is heel erg weinig. Bovend vind ik dat iedereen evenveel kans krijgt en verdientom elk paard goed op de foto te krijgen. Ik denk dat er morgenvroeg heel goed overlegt moet worden. En misschien alsnog de tijden wat aan te passen.

Ik ben nu aan het overleggen met Naomi, die zegt dat het misschien wel een goed idee is om om 9 uur aanwezig te zijn, zidat jullie nog kunnen overleggen, zijn er meer die daar voor voelen?

Ikzelf heb zo niet echt het idee dat het een fotomeeting wordt, maar een totale chaos.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:13

Ik zou het gewoon duidelijk houden het eerste schema was niets mis mee enkele fotografen willen samen dan kan je ook 3 groepen paarden maken in plaats van 2 dan hoeven modellen niet te wachten dan heb je 4 in de ochtend 3 daarna en daarna weer 3 in de middag

We hebben de hele dag de verwachting is een zonnige dag maar geen extreme hitte de paarden kunnen dit vast aan en de fotografen hebben gekozen voor een zomer meeting

Laten we nu knopen door hakken het is zo zondag en nu weet niemand wat de bedoeling is