Foto meeting omgeving Amsterdam!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Re: Foto meeting omgeving Amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 06:59

Handig, zo'n moeder. :')

Doe ik!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 07:00

Hier is het wel bewolkt maar toch veel licht.

Ik vertrek over een kwartiertje ong ligt eraan of de honden willen eten haha

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 07:22

Hiet is het erg grijs... Maar wie weet klaart t nog op.

Ik stap op de fiets!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 07:46

Ik ben er nu zo ongeveer, weet niet precies waar het is,
Maar verwacht dat er straks wel 1 van jullie met een trailer komt aangereden?
Ik sta bij parkeerplaats emmakade..

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 08:13

Ik ben bij die paddocks ?? Denk ik

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 11:02

janouk schreef:
filou schreef:
Ik meld mij bij deze toch af, het is zwaarbewolkt en het stormt hier. Ik was al aan het twijfelen doordat ik het enorm druk heb en hier eigenlijk niet de hele dag aan kon spenderen, maar dacht er zijn al zoveel afmeldingen ik ga gewoon. Echter wil ik het risico niet nemen om helemaal voor niets richting Amsterdam te gaan, volgens buienradar en weeronline blijft het wel droog, maar net zo bewolkt als dat het nu is en dat vind ik te zonde. Veel plezier in ieder geval :)

Ik vind het echt jammer, dat je deze beslissing neemt. Ik ben gisteren een paar uur bezig geweest om mijn paard te wassen en toiletteren, de Oostenrijkse kleding uit te zoeken, auto/trailer te laden, hoofdstellen in het vet te zetten. Zelfs een extra auto klaar gemaakt, zodat wij jou mee konden meenemen van het station.
En dan vind ik het jammer dat je dan besluit dat het te bewolkt is.
Bij regen snap ik dat je niet kan fotograferen, maar bewolking dat snap ik niet.

Ik hoop dat de andere fotografen wel verschijnen, anders is het flink zonde van al mijn werk gisteren.

Ik begrijp dat het jammer is, maar gelukkig heb je al niet werk niet alleen voor mij verricht en heb je daar als het goed is nog 6 fotografen erg blij mee gemaakt. Vwb de auto, dat spijt mij oprecht, ik was in de veronderstelling dat je nog iemand op moest pikken en dus niet alleen met mij rekening had te houden.

Op het moment ben ik echt een mooi weer fotograaf, niet in de zin dat ik alleen met mooi weer bereid ben om foto’s te maken, maar ik ben op het moment gewoon echt niet kundig genoeg om met dit weer mooie foto’s te maken. Ik vind het pas echt zonde van jullie tijd om jullie geen foto’s te kunnen overhandigen of foto’s waar ik mijn naam niet eens onder durf te zetten. Dan geef ik die tijd liever aan de fotografen die dit wel kunnen en die jullie foto’s kunnen geven die jullie tijd en moeite waard zijn.
Ja je zou kunnen zeggen, dit was toch een goede dag geweest om te kunnen oefenen, maar nogmaals dat vind ik zonde van jullie tijd, dat doe ik dan liever gewoon hier thuis met mijn eigen paard of hond zodat ik zonder probleem alles wat mislukt is weg kan gooien en het een andere keer nog een keer kan proberen :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 12:49

Toch zonde dat je niet geweest bent. Juist deze omstandigheden, afwisselend zon en bewolkt, zijn wat mij betreft ideaal om te oefenen. Er zullen best foto's bij zijn die ik straks zo weg kan gooien, maar ik heb in elk geval weer geleerd vandaag om goed op mijn witbalans te letten en op waar de zon precies zit ook al is hij op dat moment verstopt.
Verder zie ik fotomeetings vooral als oefenmomenten, om van elkaar te leren en om ideeën op te doen. Ik zal best wat mooie momenten hebben gemist, maar de vier andere fotografen die er waren (er kwamen er nog twee niet opdagen) hebben die momenten misschien wel zodat de modellen toch nog genoeg foto's krijgen.
Ik ben ook geen superfotograaf, een paar anderen gaven vanochtend aan dat ze ook nog maar beginners zijn. Als die allemaal net als jij hadden gedacht, was er helemaal geen fotograaf geweest....

In ieder geval: ik heb een superochtend gehad +:)+
Modellen: hartstikke bedankt voor al jullie inzet en geduld, voor alle hulpjes die jullie meegenomen hadden
Medefotografen: ik vond het hartstikke gezellig met jullie!

Mijn camera hangt nu aan de computer. Als alle foto's erop staan, ga ik ze per model bij elkaar zoeken en dan verder afmaken. Ik maak een album aan op google+ waar ze allemaal in komen. Ze zijn dan op webformaat met logo, geschikt om op facebook te zetten, niet geschikt om af te drukken. Wil je wat nabestellen, dan kun je me een pb'tje sturen.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:17

Ik vond het zeker een geslaagde meeting!
En wat was het een lekker weertje echt waar, niet te warm met een zonnetje
Er waren ook gelukkig geen vliegen :)
Ga vanavond aan de slag met alles bewerken en dan krijgen alle modellen vanavond hun foto's (ik heb er 1327 geschoten dus word nog even goed uitzoeken := )

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:29

Janouk en Bjorn lopen lekker schoon te zijn in de wei. Ik vond het een gezellige meeting. Heel relaxed. Mooie omgeving. En boven alles prima weer.

De honden vonden het ook prima te doen en ze waren reuze braaf. Al vonden ze het raar om zo dicht bij de koets te moeten zitten, terwijl ze normaal altijd achter de koets moeten blijven. Wel zo veilig voor hun voeten.

Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 13:58

xRiiannex schreef:
Ik vond het zeker een geslaagde meeting!
En wat was het een lekker weertje echt waar, niet te warm met een zonnetje
Er waren ook gelukkig geen vliegen :)
Ga vanavond aan de slag met alles bewerken en dan krijgen alle modellen vanavond hun foto's (ik heb er 1327 geschoten dus word nog even goed uitzoeken := )

Vanavond al :wow: :wow:
Ik had er 1001 (en had me nog zo voorgenomen nu eens zuinig te schieten.... :o _O- ), dat ga ik echt niet redden in een avond.
Inmiddels heb ik ze wel per model bij elkaar gezocht, tot mijn schrik gezien dat ik ergens per ongeluk een hele foute witbalans heb ingesteld (leve lightroom!) en al een paar foto's gezien waar ik erg blij mee ben :)
Morgenochtend ga ik beginnen met bewerken. Nu ga ik eerst even een uurtje bankhangen en daarna mijn eigen paard eens gedag zeggen :)

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:01

xRiiannex, woowww! Vanavond! Bij mij duurt het meestal echt wel meer dan een paar dagen. Ik heb er overigens 1078 geschoten..

Het was zeker een geslaagde meeting! :D Het weer was inderdaad ook prima, met veel zon.
Ik vond de modellen ook erg gaaf en zeker de moeite waard (ook al waren het er maar vier).

Hier mijn eerste foto. :')
Afbeelding

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:04

Hihi, ik heb zoiets ook van Bjorn :+

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:06

AHAHAHAHAHA Wat een charmante foto Liberty!
Baasje kijkt zo van moet dat nou..

Hier mijn eerste foto van knappe hengst *kuchkuch* merrie Janouk:
Afbeelding

En Liberty:
Afbeelding

Weet niet of ik alles vandaag afkrijg maar elk model heeft sws vandaag al 2 foto's binnen :)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:12

Ik ben net pas weer thuis. Brooklyn heeft een flinke verstopping. DA is geweest en heeft het een en ander gedaan. Daarna heeft ze op de paddock gestaan en hebben de eigenaresse en ik de stal leeg gehaald en alles geregeld zodat het arme beest komende 3 dagen niets te eten krijgt.

Haha, Liberty is soms zo charmant :=

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:17

Myrthe, hè wat balen! Wel heel fijn dat er vandaag al een dierenarts bij is gekomen.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:17

Myrthee_ schreef:
Ik ben net pas weer thuis. Brooklyn heeft een flinke verstopping. DA is geweest en heeft het een en ander gedaan. Daarna heeft ze op de paddock gestaan en hebben de eigenaresse en ik de stal leeg gehaald en alles geregeld zodat het arme beest komende 3 dagen niets te eten krijgt.

Oef... Wens Brooklyn maar sterkte en hopen dat ze snel weer beter wordt!

Bjorn: http://i44.tinypic.com/2lbm25u.jpg
Laatst bijgewerkt door xRiiannex op 28-07-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:18

Nu Liberty er is gaat het al beter met haar. Ze stond toen ik aan kwam heel zielig in een paddock. Maar toen ze Liberty zag leefde ze weer op en begon te hinniken enzo. Dusja, ik denk dat het helemaal goed komt met haar.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:20

Beterschap voor brooklyn

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:22

Het was erg goed geslaagd en hartstikke gezellig. *D

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:24

Myrthee_ schreef:

Hè wat naar.. altijd zo ellendig als er wat is met de beestjes.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:02

tja 1400 foto's gemaakt :o

maar gaan er een heleboel de prullebak in hoor hahaha

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:15

:D haha je kan niet zeggen dat er veel foto's zullen zijn van janouk zonder oortjes naar voren. Volgens mij stonden haar oren vastgepind op haar hoofd. 2, 5 uur lang

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:13

Was voor mij ook leuk hoor ondanks mijn domme actie haha.

Ik heb nieuwe meetings opgesteld. Staan ook bij fotonegatief lage duinen en Amsterdamse bos.
Wordt wel een andere plek, vindt het niet zo denderd met achtergrond.

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:35

Domme actie? Wat? Heb ik iets gemist? :o?

Nog twee :)
Afbeelding

Afbeelding

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 16:54

Mocht iemand mij op de foto hebben staan wil ik die erg graag hebben!!