Doe ik!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

janouk schreef:filou schreef:Ik meld mij bij deze toch af, het is zwaarbewolkt en het stormt hier. Ik was al aan het twijfelen doordat ik het enorm druk heb en hier eigenlijk niet de hele dag aan kon spenderen, maar dacht er zijn al zoveel afmeldingen ik ga gewoon. Echter wil ik het risico niet nemen om helemaal voor niets richting Amsterdam te gaan, volgens buienradar en weeronline blijft het wel droog, maar net zo bewolkt als dat het nu is en dat vind ik te zonde. Veel plezier in ieder geval
Ik vind het echt jammer, dat je deze beslissing neemt. Ik ben gisteren een paar uur bezig geweest om mijn paard te wassen en toiletteren, de Oostenrijkse kleding uit te zoeken, auto/trailer te laden, hoofdstellen in het vet te zetten. Zelfs een extra auto klaar gemaakt, zodat wij jou mee konden meenemen van het station.
En dan vind ik het jammer dat je dan besluit dat het te bewolkt is.
Bij regen snap ik dat je niet kan fotograferen, maar bewolking dat snap ik niet.
Ik hoop dat de andere fotografen wel verschijnen, anders is het flink zonde van al mijn werk gisteren.

) xRiiannex schreef:Ik vond het zeker een geslaagde meeting!
En wat was het een lekker weertje echt waar, niet te warm met een zonnetje
Er waren ook gelukkig geen vliegen
Ga vanavond aan de slag met alles bewerken en dan krijgen alle modellen vanavond hun foto's (ik heb er 1327 geschoten dus word nog even goed uitzoeken)
), dat ga ik echt niet redden in een avond.
Het weer was inderdaad ook prima, met veel zon.
Myrthee_ schreef:Ik ben net pas weer thuis. Brooklyn heeft een flinke verstopping. DA is geweest en heeft het een en ander gedaan. Daarna heeft ze op de paddock gestaan en hebben de eigenaresse en ik de stal leeg gehaald en alles geregeld zodat het arme beest komende 3 dagen niets te eten krijgt.
Haha, Liberty is soms zo charmant
Myrthee_ schreef:Hè wat naar.. altijd zo ellendig als er wat is met de beestjes.Ik ben net pas weer thuis. Brooklyn heeft een flinke verstopping. DA is geweest en heeft het een en ander gedaan. Daarna heeft ze op de paddock gestaan en hebben de eigenaresse en ik de stal leeg gehaald en alles geregeld zodat het arme beest komende 3 dagen niets te eten krijgt.
Haha, Liberty is soms zo charmant