Het is natuurlijk niet verplicht je paard 'los' te gooien he, laten we dat even voorop stellen. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.
Ik denk ook dat er niemand is met prikpaaltjes.. Wat zouden die dingen eigenlijk kosten? Anders schaf ik ze gewoon een keertje aan, ik denk dat ik ze nog wel vaker voor een meeting oid ga gebruiken.
irise456
Geplaatst: 24-06-13 14:12
Ja ik zie gewoon eerst hoe olivia is die dag Meestal als er andere paarden erbij zijn is ze heel lief
Prikpaaltjes kost is iets van 2/3 per stuk maar dan heb je nog geen touw.
Haha, ook prima. 'T mooist is touwhalster vind ik zelf hihi
irise456
Geplaatst: 24-06-13 14:30
Ja dan is olivia weg haha Die heb ik ook niet eens een touwhalster lijkt me niet lekker zitten
steefvicky
Geplaatst: 24-06-13 14:32
_Denise schreef:
Ja is wel een inverstering, maar k heb er wel wat aan. Gewoon altijd natuurlijk, ook met betaald werk ed.
Ja dat is wel waar.
_Denise
Geplaatst: 24-06-13 14:43
steefvicky schreef:
_Denise schreef:
Ja is wel een inverstering, maar k heb er wel wat aan. Gewoon altijd natuurlijk, ook met betaald werk ed.
Ja dat is wel waar.
Ik weet nog niet of ik het doe hoor.. Moet sowieso eerst op mn salaris wachten, en dan weet ik niet of het op tijd bezorgd word. Want we hebben hier niet zo'n winkel in de buurt.
ik doe hem gewoon aan het hoofdstel denk ik. Ik heb geen touwhalster en ga er ook geen aanschaffen voor 1 keer aangezien ik denk dat ik het nooit meer ga gebruiken.
ik heb wel een gewoon leer halster maar dat is zeker niet heel erg makkelijk weg te werken? Dan heb ik liever foto's met een mooi hoofdstel dan een halster wat niet mooi weggewerkt is.
baal ervan dat hij niet tussen de paaltjes kan. Wij hebben er een stuk of 40 liggen met draad maar deze staan in de wei dus kunnen we denk ik niet gebruiken.
Wat geven jullie weervoruitzichten aan? die van mij 15 graden en regen!
Hopelijk heeft er nog iemand paaltjes of een zwart touwhalster.. Die van mij is namelijk altijd een beetje dood aan de longeerlijn, en wil liefst dat het Eruit ziet alsof die los loopt..
Hier ook 16 graden met wolkje en een drupje. Het klaart gelukkig vaak savonds op Aan de kust
NatassJa
Geplaatst: 24-06-13 18:03
Mijn ervaring is, dat de meest actieve paarden 9 van de 10 keer niet vooruit te branden zijn op de momenten dat het moet tijdens meetings De meest "slome" paarden zijn bijna niet te stoppen.
Al een aantal keren meegemaakt
Voorspelling: Zwaar bewolkt met een regenbui... weer.nl
Ach, komt vast goed! Vandaag was in ieder geval de slechtste dag van de week hoorde ik al. En.. Alles wat vandaag is gevallen, valt donderdag in ieder geval niet meer
mijn paard was bij de vorige fotomeeting thuis op de heide al niet te houden, alleen maar omhoog komen en wegrennen maar hij liet zich heel erg mooi zien aan de longeerlijn! hals erop en gaan maar!
nu heeft hij 2 en half uur op de trailer gestaan dus dan zal het helemaal erg zijn!
SamsonLot
Geplaatst: 24-06-13 18:13
Op mijn werk gelukkig kunnen wisselen. Zou vandaag vroeg klaar zijn, maar dat even verzet naar donderdag, was ook niet zo erg vandaag om langer door te werken met die regen. Donderdag komt alles goed ( hopen we dan).
Jaan81: Ja goed idee om samen te rijden!!
Heb misschien nog wel draad en prikpaaltjes, maar dan moet ik eens even in schuur neuzen wat er en hoeveel er staat.