Als je nu canon gewend bent en je krijgt een nikon in je hand dan denk je echt wtf moet ik hier mee had ik laatst dus ook ik moest iemand wat uitleggen maar die had dus een nikon dus dat ging niet echt haha
Ik zeg eenmaal een merk begin dan niet aan een ander merk haha
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-09-13 23:39
hier net andersom "maak jij ff foto's?" met een canon.. Blij dat ik wist hoe 'ie aan ging (dat heb ik trouwens vaker met die compactjes, dan stellen mensen mij vragen "omdat jij dat wel zou weten" maar ik snap echt niks van die dingen haha)
vandaag nog even op de fotografietour geweest :p hopen dat het morgen beter weer is, maar het is niet rampzalig wat we vandaag al hebben gehad
Rozenveld
Geplaatst: 21-09-13 17:46
ik hoorde dat jullie nog fotografen zoeken, maar helaas kan ik niet! Ik ga naar Havelte. Als het een andere datum was, kwam ik heeeeeeel graag!! Heel veel plezier morgen.
Super leuk halster!!! Ik hoop dat het vandaag niet meer gaat regenen dan kan de zandvlakte wat opdrogen haha. Ik neem aan dat ik niemand meer met mij mee rijd?
whieee Word leuk, heb er zin in! en ik heb mijn nieuwe logo, dus nabewerking word nu mooier met een beter logo Had mijn avatar hier als logo, heb nu een strakker logo
SummerRemedy
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-13 21:19
mariekeoo schreef:
ik ben moe...
Hoe ging het vandaag? Wat is je huisnummer trouwens?