Het gaat dus sowieso wel door? Er waren namelijk een aantal met toetsweek, een aantal die niet kunnen/liever niet willen vanwege vaderdag en Esmee & ik kunnen niet als we een herexamen moeten doen. Oh en Saskia wist ook nog niet zeker of ze kon toch?
ik heb even geen whatsapp dus heb geen idee.. ik kom zondag gewoon en de modellen die wel kunnen komen mogen komen ! leuk!
Tigress
Geplaatst: 10-06-13 19:31
Mijn vriendin brengt me heen Een vriendin van haar woont in leeuwarden, dus ik kan er lekker de hele dag bij zijn (zonder dat vriendinlief zich in de auto zit te vervelen )
De datum staat dus nogsteeds op zondag? Ik zit dan te twijfelen.. Moet nog even vervoer regelen wat moeilijk word ivm met Vaderdag, en ik zit midden in de toetsweken dan. Hoe laat begint het?
Ik vind eigenlijk dat we de datum wel kunnen houden... We hebben wel genoeg en het staat al ontzettend lang vast.. Als het een succes is doen we gewoon weer met het zelfde groepje een nieuw thema meeting.
Even voor de duidelijkheid dit berichtje Omdat wij dit met een leuk groepje hebben georganiseerd leek het ons leuk dat dit hele groepje ook kan. Nou blijkt dat een groot aantal niet kunnen, waaronder Marianne, Rianne, Corine (misschien) en misschien wel meer? Is het een idee om het dan te verplaatsen naar een andere datum of zoals Emmy voorstelde met dit groepje een nieuw topic met een nieuwe meeting te starten?
Voor deze datum meldt ik me helaas definitief af, sorry !