Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fotomeeting Dishoek (ZLD) strand 8 Juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:18

Dankjewel :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:31

Fading schreef:
Ik heb het topic even teruggelezen, en 10 minuten voor portretfoto's per paard vind ik echt wel heel weinig. Heb je zeker wel een kwartiertje voor nodig. + Dat ze misschien nog even in de 'paddock' gaan of even worden gelongeerd als ze niet los kunnen..? Of willen jullie dit allemaal tegelijk fotografen op het eind...?! Dan krijg je wel van +/- 8 fotografen bijna dezelfde foto's, lijkt me niet heel handig?

Zijn er verder al duidelijke schema's of dat ook nog niet?

Nou, hoe wil je dat dan realiseren, dat je per koppel fotografen omstebeurt nog in een paddock of aan de longe gaan? Want dan sta je toch nog meer op elkaar te wachten elke keer? Want we gaan geen 6 paddocks neerzetten :=
Geen kritiek hoor, maar vraag me serieus af hoe jij het het liefste zou zien, want ik heb geen idee hoe we het beter kunnen doen eigenlijk?

Het probleem is een beetje dat we niet uren de tijd hebben, aangezien we pas om 19 uur het strand op mogen en het om 22 gewoon donker is.
Maria had een schema, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat nou ongeveer zat meer :=

Isis, ga je rijdend? Dan kunnen we misschien samen rijden/fietsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:46

Nouja, ik ben op meer meetings geweest en heb er ook zelf georganiseerd.

Op die meetings hadden we inderdaad ook een paddock opgezet. Maar 9 van de 10 keer stond er eigenlijk niet eens iemand in, dus op elkaar wachten was daar niet van toepassing.

Weet natuurlijk niet of alle paarden hier dan 'los' kunnen? Als dat zo is moeten we even kijken en een eventuele planning maken voor de paddock? Of met genoeg paaltjes en lint kunnen we er eventueel twee op zetten. Moet voldoende zijn, en we zullen dat vast wel voor 19:00 mogen doen toch?

Hoeveel modellen waren er nu? 6 toch? Als we dan een kwartiertje tot 20 minuten per paard pakken in koppels van 2 ben je 1,5 uur, maximaal met uitloop 2 uur bezig. Heb je nog ruim een uur tijd over?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:54

Owja, ja, dat is me dus niet helemaal duidelijk hoeveel paarden er werkelijk los kunnen. Djunnah kan sowieso los, die blijft wel achter de lintjes, maar van de rest heb ik geloof ik nog niet echt een duidelijk antwoord. En als we dan gewoon rondom die paddock blijven, kan je een beetje op elkaar afstemmen? Dan vind ik het eigenlijk een beter idee :j

Zal ik nog even een duidelijk schemaatje maken dan als voorstel.

Moet wel zeggen, dan moet je tussendoor dus twee keer wachten. Ik heb mezelf en Djunnah vanaf de tweede groep gezet, maar dan vind ik half 7 afspreken eigenlijk wel erg vroeg :o Dan zijn we bijna een uur verder voordat de eerste foto van dr wordt gemaakt en weet dan niet of ze op dat moment een erg leuk paard is om op de foto te zetten. Is het goed dat degene die bij de tweede ronde pas aan de beurt komen, anders ietsje later komen? Dat we zorgen om 19 uur op het strand te zijn?

Ik ga schema maken, dan snappen jullie me misschien wat beter :o

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:56

Kunnen jullie dit zo zien??
https://docs.google.com/document/d/1Fs1 ... sp=sharing

Edit:
Voor de duidelijkheid, dit is dan gelijk alles in één. Dus portret + losgooi/longe foto's. Iedereen kan dan om en om in de paddock (of iemand anders probeert nog prikkers en touw te regelen, dan maken we twee paddocks). En als alles een klein beetje uitloopt, dan is dat ook geen drama denk ik :)

Ik vind het een goed idee :) Dan ben je na deze tijd ook gewoon klaar in principe en degene die tot sunset willen blijven en/of rijfoto's willen kunnen dat dan ook :) De rest die niet wilt/kan blijven, die gaat door naar huis, toch?
Laatst bijgewerkt door Sieltjuh op 26-05-13 16:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:00

Ow, en ik ben heeeeeel hard aan het duimen voor goed weer :=

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:09

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar het lijkt er op dat het goed gaat komen met het weer!!

Weeronline:
Afbeelding

Buienradar:
Afbeelding

En Accuweather:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:14

Prima,

Denk dat dat allemaal wel goedkomt hoor, op een meeting loopt het altijd wel iets uit, maar ik wil als ik dan toch meega wel even de tijd nemen om portretfoto's te maken, en niet het in 10 minuutjes even snel afraffelen zegmaar :P

De paarden die niet loskunnen kunnen op dat moment toch gewoon worden gelongeerd? & Mocht ie wel loskunnen kun je eerst longeren en bijvoorbeeld daarna nog even in de paddock.

Misschien is het wel leuk om als we nog tijd overhebben de paddock te verplaatsen in het water, zodat we nog wat 'spetterfoto's' kunnen maken? :D
Als bijvoorbeeld ze dit doen bij groep 1 hebben de groepen erna een nat paard, Niet al te charmant al zeg ik het zelf :)

GOED WEEEER ! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

enne, sorry als je vind dat ik me er te veel mee bemoei, dan houd ik me mond _O-

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:17

Wat een verschillen zeg! Maar lekker :-)
ik wacht de schema's wel af.

Nog even 1 mededeling, ivm met mijn beperking doe ik mijn examens op mijn laptop(hier staat ook mijn foto bewerk software op), deze blijft op school tot 13 juni (datum uitslag 1e tijdvak) en afhankelijk van of ik dan geslaagd ben of nog niet kan ik hem mee naar huis nemen. Dat betekent wel dat ik daarna pad aan de fotos kan beginnen.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:19

Persoonlijk vind ik het wel fijn dat je meedenkt. Ben nog nooit bij een fotomeeting geweest en had er niet zo bij nagedacht.

Paddock mag je in het water verhuizen, maar krijg Djuun er voor geen goud in, dat weet ik nu al _O-

Ik wil Djuun liever niet aan de longe, maar heb een vrij lang voorbrenglijn, aangezien de portretfoto's van haar met mijn showhalsters/sets zijn :o

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:20

EllisL schreef:
Wat een verschillen zeg! Maar lekker :-)
ik wacht de schema's wel af.

Nog even 1 mededeling, ivm met mijn beperking doe ik mijn examens op mijn laptop(hier staat ook mijn foto bewerk software op), deze blijft op school tot 13 juni (datum uitslag 1e tijdvak) en afhankelijk van of ik dan geslaagd ben of nog niet kan ik hem mee naar huis nemen. Dat betekent wel dat ik daarna pad aan de fotos kan beginnen.

Ah joh Ellis, dat maakt toch niet uit :) Ik heb er iig geen problemen mee als de foto's later komen en denk niet dat iemand anders daar wel een probleem van maakt hoor ;)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:21

Gelukkig maar haha :-)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:33

Wow, spetters en paaltjes wegwerken is dat niet erug moeilijk? :')
Ik ga sowieso heel lang bezig zijn, haha.

Het weer ziet er super uit, hebben wij geluk zeg *\o/* nu nog hopen dat de weersomstandigheden nie meer veranderen.. :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:36

Jullie kunnen het schema zo zien, neem ik aan? Zijn jullie het er mee eens?

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:37

Welk schema? :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:37

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:38

Ik sta niet op het schema. Betekent dat dat ik niet mee mag?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:39

steefvicky schreef:
Ik sta niet op het schema. Betekent dat dat ik niet mee mag?

Owjeej, ik heb het overgenomen uit een oud schema geloof ik! Foutje!! :P Ik ga het aanpassen!

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:40

Oh hahaha gelukkig! :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:42

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:43

Haha dankjewel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:46

Ja hoor,

Voor de paarden is een kwartiertje rust tussendoor ook niet verkeerd (;

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:47

Dus in dat kwartier moet je en portretfoto's en losgooifoto's maken?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:51

Sieltjuh schreef:
Aangepast:
https://docs.google.com/document/d/1Fs1 ... sp=sharing

Sorry hoor, ik had het lijstje overgenomen en in mn hoofd waren er idd 8 fotografen, maar kon het even zo snel niet terugvinden :o

Wow, het gaat veel geluk brengen, op het schema ben ik nummer 4,(geluksgetal) en mijn lievelings kleur is geel :') _O-
oke, moest ik even delen :')

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:08

Ik vind het ook heeeel erg jammer dat wij niet mee kunnen.
Minka je mag hem ook thuis op de foto komen zetten hoor :D

Ik wens jullie heel veel plezier, misschien kom ik nog wel even kijken!