Niet zo lang lijkt me. Maar komt tussendoor wel ter sprake. Ik denk dat de genen die wel een statief hebben dit erg handig vinden. Ik heb hem wel maar gebruik hem nooit omdat ik niet goed weet hoe. Denk dat meer mensen dat hebben. Aan de andere kant, mocht je er ooit nog wel 1 kopen/krijgen, dan weet je vast hoe je hem kunt gebruiken
Ik hoop het niet maar kan het helaas niet garanderen. Heb bij iedereen dit meerdere keren aangegeven maar er zijn blijkbaar mensen die het toch niet interesseert. Ik heb tot nu toe 1 afmelding, en nog de hoop dat iemand anders zich nog zal aanmelden om het gat op te vullen.
Ja het is ook de bedoeling dat de deelnemers nu al gaan betalen voor de meeting in december. Maar als mensen afmelden voordat ze betaald hebben, wat moet ik daar aan doen? Dat is een beetje de ellende...
Hoi dames, ik zag dat er misschien mensen zijn die geen statief hebben? Mocht je er die dag 1 nodig hebben mag je die van mij wel komen lenen. Ik kan helaas zelf niet mee omdat mijn tante die dag haar verjaardag viert. Groetjes Natasja
er staan al ongeveer 20 mensen in de rij die ook willen... maar we zijn nog lang niet toe aan het paarden gedeelte. Eerst gaan we de andere workshops doen
maj0
Geplaatst: 13-11-13 11:12
Nou wij gaan zowiezo niet meer mee. We hebben geen camera meer die is gisteten gestolen.