Ja Sabine, Joy was wel een eigenwijsje haha, wel lekker rustig. Ik hebwel een paar hele mooie foto's van haar.Ik was de fotograaf die graag wilde dat ze omkeek, dus billen mijn kant op en dan de hals gebogen
Saabine, klopt dat je niet foto's bij iedereen kunt vinden, want ik ben zelf vrij kieskeurig met de selectie haha dus dat is niet dezelfde dag af. Ook niet gezien RAW ook echt eerst omgezet moet worden.
Maar Solvy (ben even jouw echte naam kwijt) heb dan wel even snel een eruit gepikt. Verder zal ik het ook nu per paard gaan doen dus even geduld voor enkele haha
Die had ik idd op facebook gezien, en geliked! Ze heet overigens Lianne
Jess_vH
Geplaatst: 19-05-13 22:20
haha ja meer heb ik nog even niet. Ben net thuis haha. Oh ja Lianne was het, klopt. Ja was even een overkill aan mensen en paardennamen, wordt ook al een dagje ouder
Haha, nou - schaam je niet hoor, je bent de enige. Het is dat de fotografen een camera vast hadden, en de modellen een paard - anders wist ik t verder ook niet
jess ik bedoelde ook niet foto's van de meeting van vandaag , maar foto's van de fotografen zelf zodat ik een persoon bij een naam kan koppelen, maar niet iedereen heeft een foto van zichzelf op bokt/site
Selente
Geplaatst: 19-05-13 22:25
Hier nog zo eentje, haha. Ik ben nu eerst alle foto's aan het selecteren per paard. Maar ik vrees... dat mijn laptop straks heel erg sloom gaat worden want ik open wel alles tegelijk in photoshop. Tja... ongeduldig he.
Moet morgen werken van 10 - 17:00 en dan ga ik avonds weer verder
Solvy
Geplaatst: 19-05-13 22:57
Super mooie foto van sol Heb ook gelijk even je facebook pagina ''geliked'' En denise had het al gezegd maar mijn naam is indd Lianne Onthou ook alle namen niet hoor
Ook gave foto van jullie samen orion
Rachelle_DL
Geplaatst: 19-05-13 23:17
Wat komen er mooie foto's voorbij! Heb er een paar, zal ze strakjes showen.
Ik ben trouwens het meisje met de rode jas / de jongste (:
En tja, wat de namen betreft.. Ik schud iemands hand en stel mezelf voor en voordat ik bij de volgende ben heb ik niets onthouden.