Cynn_x schreef:Om jullie nog wat langer te pesten....Maak ik de modellen bekend na mijn avondeten. Ik hoop dat je vroeg eet vandaag
arsiana_x schreef:Cynn_x schreef:Om jullie nog wat langer te pesten....Maak ik de modellen bekend na mijn avondeten. Ik hoop dat je vroeg eet vandaag En een simpele boterham ofzo
Cynn_x schreef:Om jullie nog wat langer te pesten....Maak ik de modellen bekend na mijn avondeten. Kreng.
Bellatrix schreef:Cynn_x schreef:Om jullie nog wat langer te pesten....Maak ik de modellen bekend na mijn avondeten. Kreng. Haha , wat lief weer.
Oh haha xd, dan mag het.Is ze gelijk voor een hele week aan het eten? Of doet ze een dutje ma het eten.. pfff word gek van spanninngg
Flip heb ik al verteld... En uhm... Vooruit.. Nog eentje dan.. Karel met 10 stemmen! Nu de andere 6 nog... Ghehe.Wat zal ik etennnnn...?
Cynn_x schreef:Flip heb ik al verteld... En uhm... Vooruit.. Nog eentje dan.. Karel met 10 stemmen! Nu de andere 6 nog... Ghehe.Wat zal ik etennnnn...?Vertel er gelijk nu nog even 6 dan mag je rustig gaan eten.
echt gaaf dat ik uitgekozen ben, ik kan niet wachten! Ik doe inderdaad ook de lila trouwjurk van mijn moeder aan.