Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annuuuhh schreef:Komt goed, ik zal er zijn
@Likemaaike, zo ver mogelijk voor aan, of ik sta in de cirkel (ronde cirkel in de weg) dat ligt er net aan of er geen controle staat anders heb ik een boete
Zo dan ga ik nu aan het werk, moet nog 4/5 filmpjes monteren
Noa_My schreef:Modellen
Boktnaam - Naam paard - Ras paard - geslacht paard
1. Marjola - Donnerstral - NRPS - Merrie klik klik wat ga je me aandoen baasje
2. Dauphine - Aura Tettie - KWPN - Merrie - Foto1, Foto2, Foto3
3. Jorinda - Caspian - Fjord - Ruin - Foto Foto Foto
4 welmoed__ - Don Dero - KWPN - Ruin klik klik klik
5. Amarillesx - Amarilles - KWPN - Merrie klik klik klik
6. Sodeletuut - Misty - Mengelmoesje - Merrie - nu korte coupe klik klik
7. Blacky - Blacky - Shetlander - Ruin - kan VD oa Steigeren/Flemen - klik klik
8. weslyjune - Wesly June of Firuza Telloh - haflinger / volbloed arabier, schimmel - beide sportpaarden, beide western gereden en eventueel zonder zadel en hoofdstel te rijden. Foto's volgen
9. ina_1994 - Gæla - IJslander - Merrie - 5 ganger - Ik heb haar net (24-3-13) dus weet nog niet heel veel over haar - Ze is nu nog vrij mager, heb ook dus nog geen betere foto's van haar. Maar in juni zal ze er al een stuk beter uit zien! foto 1 foto 2 foto 3
10 Elvi_Elisa- Zorro - Haflinger - ruin - 3 - Kent heel veel VD, kan overal los en heeft veel charmes. Foto1 Foto 2 Foto 3
informatie stukje:
Zorro.
Zorro word 26 maart 3 en is dus nog niet beleerd, tegen juni kan ik er denk ik wel wat mee rond rijden.
Verder kent Zorro ontzettend veel trucjes Jambette Over objecten springen Wijken Spagaat Achterom kijken, zijn we nog mee bezig Op blok/heuveltjes staan Meedraven/galoperen en om mij heen draven Wachten om commando, en dan kijkt hij meestal erg leuk Liggen Zitten Kusje geven Dingen vastpakken
11. Elvi_Elisa - Witje - Appeloosa - 5 (foto kan ik even niet bij maar zie profiel)
12. Rj_Vermeulen - Liefke - kwpnxfries - bijzonde kleur en VD (foto's doe ik morgen)
13. Nadita - WMM Thriller's Making White Magic - AMH - 84 cm., bruin en blauw oog Foto Foto Foto
14. Nadita - Sonic Ken van de D&D Hoeve - AMH - 80 cm., aparte ogen, showbinkie Foto Foto Foto