Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Planning ziet er niet lekker uit, losgooifotos moet je niet apart doen!
Gewoon 1 paard losgooien en alle fotografen er omheen, de meeste actie zie je aan het begin en als het paard 2x rondjes moet rennen is het bekaf voordat het aan de rijfotos begint... En de paarden moeten nu 3 kwartier (!) los of longeer actie fotos laten maken? Die zijn na 10 minuten kapot, geloof mij... Zeker in het zware strandzand! En daarna ook nog ruim een half uur rijfotos?
Ik zit sowieso te twijfelen. Aangezien er nog niemand is die meerijd zijn het voor mij erg dure benzinekosten en ik heb het gewoon niet zo breed op het moment. De modellenlijst is niet echt heel erg super qua variatie en er springt er geen model echt uit voor mij (no offense...). Ik wacht even dinsdag mijn salaris af, dan weten jullie meer
loulou schreef:dat mijn paard 'kapot' is voordat we aan de rijfoto's beginnen vind ik niet zo erg![]()
![]()
maar mijn ervaring is inderdaad ook dat mijn paard na één keer losgooien daarna niks spectaculairs meer laat zien.