Wauw dankjewel.. Vind de onderste foto van Luna het mooiste. Rennend vind ik Luna nooit zo mooi op de foto staan. Als ze stil staat met de oren naar voren is ze het mooiste. Maar echt wat een mooie stijl van fotograferen!!
tara staat er echt geweldig op! ik vind het leuk om verschillende kanten van haar te herkennen. ik ben ook benieuwd hoe de fotos van de anderen eruit komen te zien......
Colien
Geplaatst: 17-06-13 19:05
Sorry ik probeer vanavond of anders morgen foto's te plaatsen. Helaas gisteren na de meeting en vandaag heel druk gehad, maar ze komen er nog aan!
Angelique ( van Floortje) heeft nog niet de 25 benodigde berichtjes om hier te mogen plaatsen.. Dus ze kan niet reageren hier, ze kijkt wel mee.. Maar vroeg zich af of er al iemand foto's heeft van Floortje al..
Colien
Geplaatst: 17-06-13 23:26
Het heeft even op zich laten wachten (sorry daarvoor ben nu ook pas uurtje thuis) maar hier zijn de eerste van mij. Morgen volgt meer! Floortje
Ik ben hopelijk vanavond wel thuis . Ga er dan nog even mee aan de slag, en dan morgen nog hele dag als alles meewerkt. Sorry dat jullie zo lang moeten wachten!
Hij is echt fluffy he? hij heeft het heel snel warm inderdaad, zwart en zoveel haar maar toch vol in de zon gaan liggen, de sukkel. Ook niet dat hij even het water in ging om af te koelen..